Ga naar inhoud

ik ga een nieuwe game pc kopen mijn vraag is zijn deze spullen wel goed om te game


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :-) ik ben net nieuw hier op deze forum. en ik weet niet zo gek veel van compueters :pcguru:

Ik ga een nieuwe game pc kopen. Hier onder zijn de namen wat ik wil kopen.

Maar mijn vraag is zijn deze wel echt goed om lekker te game wand ik wil heel Graag krachtig spelen er op hebben (gta 4)en zo.

En nog een vraag de geheugen kan die het wel aan op de moederbord en de cpu Processor ?. Alvast heel erg bedankt.

moederbord- Asus M4A79XTD EVO (Retail, FW, RAID, Gb-LAN, Sound, ATX)

Cpu ( processor )- AMD Phenom II X4 955 (Boxed, OPGA, "Deneb" Black Edition, C3) De AMD Phenom II X4 955 CPU, codenaam "Deneb", beschikt over vier verwerkingseenheden en is geschikt om op een moederbord met Socket AM3 te plaatsen. De processor beschikt over 4x 512 KB Level 2 cache en werkt op een snelheid van 3200 MHz met een HyperTransport bus van 4000 MT/s.

mijn vraag is ook nog kan deeze gehuigen wel in ?

geheugen kaart- GeIL 4 GB DDR3-2200 Kit (Light-Retail, GU34GB2200C9DC, Ultra)

Grafische kaarten- XFX HD5830 Alien vs Predator (Retail, 2x DVI, HDMI, DisplayPort, CrossFireX) ATI Radeon HD5800. DirectX 11.

GPU heeft een kloksnelheid van 800 MHz en het geheugen een snelheid van 4000 MHz.

voeding- Cooler Master Silent Pro M 600W (Retail, 2x PCIe, Kabel-Management) 600wat

cpu koeling - Scythe Mugen 2 Rev.B SCMG-2100 (Retail)

hardeschijf- Scythe Mugen 2 Rev.B SCMG-2100 1500 GB

7200 rpm en een cache van 64 MB. De 3,5 inch SATA harddisk

ik hoop dat ik genoeg info heb geschreven

alvast bedankt:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan die samenstelling kan toch het een en ander aan verandert worden.

Wat is je budget ongeveer ?

Hier staat een mooie samenstelling voor een Game-PC.

  • Processor : De Intel Core i7 860. Bloedsnelle processor, hyperthreading, turbo-modus... Redelijk overklokbaar voor betere prestaties. Géén hexa-core van AMD, omdat niet veel programma's de volledige 6 cores kunnen benutten. De 860 is ook beter in games.
  • Processorkoeling : De nieuwe Scythe Ninja 3. Iets betere prestaties dan de Mugen 2, en betere looks. Momenteel wel moeilijk leverbaar, een goed alternatief is dan de Mugen 2.
  • Moederbord : Het topmodelletje van MSI, de MSI P55-GD85. USB 3.0, Sata600, zeer goed overklokbaar, geen verlies van performance.
  • Grafische Kaarten : Twee snelle GTX 460 kaartjes van Gigabyte. Deze zijn standaard overgeklokt, en ze zijn zeer stil. Ook zijn ze toch heel wat sneller dan een enkele 5870; maar Nvidia optimaliseert de drivers nog, dus de prestatie van deze twee kaartjes worden verwacht te stijgen.
  • Geheugen : De heel goed overklokbare Kingston HyperX modelletjes. De prijs valt ook goed mee.
  • Behuizing : De razend-populaire CoolerMaster CM 690 II Advanced. Zeer goede koelingsmogelijkheden, met plaats voor wel 10 fans! Voor de rest veel mogelijkheden, blauwe LED-fan en aantrekkelijk prijskaartje.
  • Harde Schijf : De Samsung Spinpoint 1TB. Bestverkopende schijf van het moment. Als je veel opslag nodig hebt zou je best een Samsung Spinpoint F3EG 2TB erbij nemen.
  • Optische Drive : De prestatiekoning van het moment, de Lite-On iHas 524.
  • Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium 64 bit. Niets speciaals...
  • Voeding : De Nexus RX-7000. Zeer stille voeding, efficiënt, 700 watt is voldoende voor dit systeem, maar als je later van plan bent om grotere videokaarten te draaien kan je evengoed voor de 850 watt versie gaan, de RX-8500.
  • Assemblage op de onderdelen met 1 jaar garantie op de assemblage en onderdelen. De langste garantie op de onderdelen behoudt.

Kortingen :

Min vijf euro op behuizing

Min vijf euro op geheugen

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké wand ik wil het wel ophalen en niet laten opsturen.

Ik woon in Hellevoetsluis trouwens

wilt u alstublieft een lijst je make wat de beste spullen voor een game pc rond de 1000 euro :)

de kast hoeft niet er bij die heb ik al gezien 80 euro. Cooler Master CM 690 II Advanced

alvast bedankt

aangepast door pascal07
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.