Ga naar inhoud

foto's opladen in pc


brombeer

Aanbevolen berichten

Kan je het kaartje van je fototoestel niet in je pc steken.?. Indien niet kan je een kaartlezertje kopen en aansluiten. Kost niet veel en is veel praktischer dan je toestel rechtstreeks aan te sluiten. Er is nog een mogelijkheid maar ik zie dat het een fototoestel is, er zal waarschijnlijk geen aansluiting zijn van een firewirekabel. Is veel beter en sneller dan USB. groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf wel ooit gehad dat ik 2 fototoestellen had en dat er achteraf 1 niet meer werkte in de usb. Dit kwam omdat ik steeds van usb verwisselde en daar kon men pc dan niet meer goed aanuit. Misschien kan jou probleem hier ook iets met te maken hebben.

Gebruik jij altijd dezelfde usb ingang voor je muis? en voor je fototoestel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oorzaak kan ook liggen aan de toegewezen stroom aan de usb poorten.

Ik heb dit ook gehad op mijn vorige pc. Daar ik meerdere usb apparaten aansloot zat ik snel aan het maximum capaciteit verbruik.

Wanneer je nog extra usb poorten hebt, probeer even een andere of schakel onnodige usb apparaten die u op dat moment niet nodig hebt uit.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.