Ga naar inhoud

Administrator account verwijderen in Windows 7?


james48

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuw Administrator account gemaakt in Windows 7, kan ik dit account verwijderen of uitschakelen? Ik wil graag alleen mijn standaard gebruikers account behouden, zodat de computer direkt kan door starten zonder dat ik eerst op één van de twee accounts moet klikken om door te starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean-Pierre, na het uitvoeren van command "control userpasswords2" kwam er inderdaad een mogelijkheid om de Administrator te verwijderen, ik heb dit nog niet gedaan, eerst laat ik het jouw even lezen, zie bijlage svp.

p.s. Ik heb mijn naam gelijk even (wegens privacy) veranderd in JM en JM Admin, oorspronkelijk stond daar mijn naam voluit, daarna wilde mijn computer niet meer opstarten. Ik kreeg een melding in beeld dat de computer eerst de gevonden problemen via systeemherstel hersteld, nu is de naam weer compleet gemaakt?

Administrator account uitschakelen.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.