Ga naar inhoud

pc leegmaken ?


axgaelle

Aanbevolen berichten

hallo

aangezien mijn pc veel te vol is met onnodige dingen

en ik de game de sims er niet op krijg zou ik die eens graag volledig leeg maken

behalve mijn stuurprogramma's

dus m.a.w. net zoals ik hem in de winkel nieuw kocht

maar ik heb geen enkel idee hoe ik daar moet aan beginnen

of is dit mss een oplossing

ik heb twee lokale stations in de pc "C:" en "D:" die laatste is zo goed als leeg (19,4 GB) kan ik de sims daar niet plaatsen ?

kan iemand mij helpen aub

ik heb ook de sims 3 en die kan ik niet draaien omdat mijn grafische kaart niet voldoet

ik heb een nieuwe willen plaatsen maar dat ging niet omdat dan de pc weer te licht was

heeft iemand daar een oplossing voor

alvast bedankt bij voorbaat

aangepast door axgaelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij configuratiescherm / programma en onderdelen kan je software verwijderen die je niet meer nodig hebt.

Daarna dit doen.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Hert stel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Welk moederbord hebt je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer alleszins eerst uit wat stegisoft voorstelt.

Als dat niet voldoende ruimte vrij maakt kun je eens kijken en antwoorden op mijn onderstaande vraag.

Hebt u bij de pc ook een herstel/installatie cd gekregen?

Als dat het geval is dan kun je via die herstel cd de pc terug naar fabrieksinstellingen brengen normaal gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier een doos en daarop staat "professional motherboard manufacturer" van "Acorp" en daar zit de handleiding ook nog bij waarop staat "4D845G Manual" ik heb al CCleaner doorgevoerd.

---------- Post toegevoegd om 12:58 ---------- Vorige post was om 12:57 ----------

herstel cd heb ik niet maar heb hier wel Windows xp home edition

Link naar reactie
Delen op andere sites

In weze mag dat geen probleem zijn om Sims op een andere partitie/schijf te installeren.

Als je installeerd dan krijg je op een gegeven moment toch de optie om een plaats op te geven waar het spel dient geinstalleerd te worden.

Als je daar dan het pad opgeeft van die partitie/schijf dan zal ook daar het spel op geinstalleerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is raar om één spel op een andere partitie te plaatsen, maar ik ben dan ook een pietje-precies LOL.

Steek de cd van de SIMS in. Op een bepaald moment kan je misschien moeten kiezen tussen "standaard" installatie of "aangepaste" (engels: custom) installatie. Kies voor aangepaste installatie. Doe daar weg wat daar staat en tik in D:\MijnSims bijvoorbeeld. U spel wordt nu geinstalleerd en de map MijnSims wordt automatisch aangemaakt op je D schijf. Normaal gezien komt op het bureaublad na de installatie het icoontje van de Sims.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.