Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?


Foto
- - - - -

" Windows Internet Explorer 8 (reageert niet)"


  • Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp

#1 meppel429

meppel429

    Nieuweling

  • Lid
  • Pip
  • 5 berichten

Geplaatst 07 september 2010 - 12:23


Wie O wie kan mij helpen?
Ik krijg altijd en iedere keer als ik internet Explorer 8 opstart, de mededeling" Windows Internet Explorer 8 (reageert niet)"
Als ik dan zo'n 3 tot 5 minuten wacht, dan start Windows Internet Explorer 8 gewoon op.
En mijn Acer 7736 Laptop werkt en blijft heel erg traag werken.

Ik heb een internetverbinding van Ziggo alles in 1, met het Ziggo internetbeveiliging pakket F-Secure.
Tevens maak ik gebruik van het softwareprogramma SLOW-PCfighter (dat is een Spamfiter programma)
Op mijn laptop is Windows 7 geinstalleerd.
Zolang ik mijn Acer laptop heb, dat is vanaf begin 2010 heb ik t/m eind mei geen nieuwe software meer geinstellerd.
Mijn laptop perfect, tot dat ik enige weken gelden iedere keer als ik Windows Internet Explorer 8, of een ander programma zoals b.v.b. Windows verkenner opstart!
Krijg ik steeds maar de melding Windows Internet Explorer 8 (reageert niet) of verkenner (reageert niet) enz...!
Weet of kent u de oplossing voor mijn voorgaande probleem, dan verneem ik dat zeer gaarne?
Alvast mijn hartelijke dank, voor uw eventuele reactie.

#2 kweezie wabbit

kweezie wabbit

    Supervisor

  • Supervisor
  • 25720 berichten

Geplaatst 07 september 2010 - 13:47

Kan je Slow-PCFighter eens uitschakelen en zien of dit enig verschil maakt?

Als je tevreden bent over ons, vertel het dan aan gans de wereld.
Als je niet tevreden bent, vertel het dan alleen aan ons.


Bezoek onze VIDEOZONE: info in woord en beeld !


#3 meppel429

meppel429

    Nieuweling

  • Lid
  • Pip
  • 5 berichten

Geplaatst 07 september 2010 - 15:02

Dank voor uw reactie!
ik dat al geprobeerd, maar dat help niets.
Het probleem blijft aanwezig.

#4 kweezie wabbit

kweezie wabbit

    Supervisor

  • Supervisor
  • 25720 berichten

Geplaatst 08 september 2010 - 04:51

En als je F-Secure uitschakelt, maakt dat dan verschil?

Als je tevreden bent over ons, vertel het dan aan gans de wereld.
Als je niet tevreden bent, vertel het dan alleen aan ons.


Bezoek onze VIDEOZONE: info in woord en beeld !


#5 meppel429

meppel429

    Nieuweling

  • Lid
  • Pip
  • 5 berichten

Geplaatst 08 september 2010 - 08:48

Ook het uitschakelen van F-Secure, maakt geen enkel verschil!

#6 stegisoft

stegisoft

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 27423 berichten

Geplaatst 08 september 2010 - 11:45

  • U kunt Rapporten van en oplossingen voor problemen volgt openen: klik op de knop StartGeplaatste Afbeelding, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Rapporten van en oplossingen voor problemen.
  • Klik op Controleren of er nieuwe oplossingen zijn.


#7 meppel429

meppel429

    Nieuweling

  • Lid
  • Pip
  • 5 berichten

Geplaatst 08 september 2010 - 11:53

Dank voor uw suggestie, hopelijk is dat de oplossing!
Alvast dank, ik ga het gelijk uitproberen.

#8 meppel429

meppel429

    Nieuweling

  • Lid
  • Pip
  • 5 berichten

Geplaatst 08 september 2010 - 12:15

Helaas,
ik kom niet verder dan "Configuratiescherm".
De optie Systeem en onderhoud, zie ik niet in het Configuratiescherm staan!

Niettemin toch bedank voor de moeite!





0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!