Ga naar inhoud

" Windows Internet Explorer 8 (reageert niet)"


meppel429

Aanbevolen berichten

Wie O wie kan mij helpen?

Ik krijg altijd en iedere keer als ik internet Explorer 8 opstart, de mededeling" Windows Internet Explorer 8 (reageert niet)"

Als ik dan zo'n 3 tot 5 minuten wacht, dan start Windows Internet Explorer 8 gewoon op.

En mijn Acer 7736 Laptop werkt en blijft heel erg traag werken.

Ik heb een internetverbinding van Ziggo alles in 1, met het Ziggo internetbeveiliging pakket F-Secure.

Tevens maak ik gebruik van het softwareprogramma SLOW-PCfighter (dat is een Spamfiter programma)

Op mijn laptop is Windows 7 geinstalleerd.

Zolang ik mijn Acer laptop heb, dat is vanaf begin 2010 heb ik t/m eind mei geen nieuwe software meer geinstellerd.

Mijn laptop perfect, tot dat ik enige weken gelden iedere keer als ik Windows Internet Explorer 8, of een ander programma zoals b.v.b. Windows verkenner opstart!

Krijg ik steeds maar de melding Windows Internet Explorer 8 (reageert niet) of verkenner (reageert niet) enz...!

Weet of kent u de oplossing voor mijn voorgaande probleem, dan verneem ik dat zeer gaarne?

Alvast mijn hartelijke dank, voor uw eventuele reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.