Ga naar inhoud

Verschillende problemen met het herinstaleren van Windows en het Formateren


Liné

Aanbevolen berichten

Blijkbaar heb je AVG 8 verwijderd maar er is nog een restje achtergebleven.

Start Hijackthis op. Ben je gebruiker van Vista of windows 7 kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator".

Selecteer “Do a system scan only”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll (file missing)

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Om het icoontje van nod32 terug te krijgen, kan je proberen met de installatie van nod32 opnieuw te doen en indien mogelijk te kiezen voor een herstel-installatie (repair)

Als je niet kan kiezen voor een herstelintallatie, doe dan een volledige installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

er is zeker een hoop verbeterd en een aantal hele vervelende meldingen enzo zijn weg, maar ik kan me computer nog niet formatteren en windows installeren via de reboot, heb inmiddels ook al een andere windows cd gebrand (andere versie) en geprobeerd, veranderd helaas niks, heb alleen nog geen oud toetsenbord. Het was no ook goed geweest normaal, waar het dat deze pc 2 gebruikers heeft en die vent die die pc heeft gefixed vorige keer heeft al die gebruikersmappen vollensmij gewoon random door elkaar gegooid ofzo, heel vreemd, je kan een hoop niet verwijderen vanwege gebrek aan rechten op dat account maar dan wissel je naar het andere account en dan zegt ie dat ook, dus ik wil het liefst dat ding helemaal leeg en met 1 standaard gebruiker

Link naar reactie
Delen op andere sites

die heb ik dus, ik heb die oude cd die ik erbij kreeg, en ik heb ook al een nieuwe windows cd...geregeld.. maar ik heb nogsteeds hetzelfde probleem dat er niks gebeurd als ik een toets druk tijdens de melding van de reboot..niew/oud toetsenbord halen?...help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een oud toetsenbord geregeld, maar hij doet het niet als ik hem aansluit.

---------- Post toegevoegd om 20:57 ---------- Vorige post was om 20:47 ----------

sorry nvm stomme actie, hij doet het nu maar ik had nog 1 vraag moet ik niet iets noteren voor me internet enzo? of kijken welke drivers ik zoiezo moet downloaden? want dat is zo lang geleden dat zou ik niet meer weten wat dat precies was daar heb ik geloof ik ook een progje voor maar weet bijna niks over modems enzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.