Ga naar inhoud

Wit bureaublad


Daff

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Download ComboFix van één van deze locaties: (doe zoals hijackthis, bewaar dit op een stickje en voer het uit in veilige modus)

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

Lees hier meer over correct gebruik van Combofix.

  • Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen: Klik hier Als het je niet lukt om ze uit te schakelen, ga dan gewoon door naar de volgende stap.
  • Dubbelklik op ComboFix.exe en volg de meldingen op het scherm.
  • ComboFix zal controleren of dat de Microsoft Windows Recovery Console reeds is geïnstalleerd. Als deze Recovery Console al is geïnstalleerd zal ComboFix automatisch verder gaan met het scannen naar malware
  • Volg anders de meldingen op het scherm om ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console te laten downloaden en installeren. Wanneer de Recovery Console succesvol is geïnstalleerd, klik je op “JA” om verder te gaan met het scannen naar malware.

NOTA: Wanneer ComboFix start, kan het zijn dat je een foutmelding krijgt dat “De inhoud van het ComboFix pakket werd gewijzigd”. Ga dan niet verder met de instructies, maar download ComboFix opnieuw. Deze melding kan verschijnen wanneer een file-infector (Virut) actief is op de computer. Blijf je die melding krijgen dan meld je dit.

Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat mijn Explorer weg/verwijderd is.

Als ik in Internet Explorer, naar mijn mappen wil gaan, komt de foutmelding "IEXPLORER toepassing niet gevonden".

---------- Post toegevoegd om 20:19 ---------- Vorige post was om 20:16 ----------

Download ComboFix van één van deze locaties: (doe zoals hijackthis, bewaar dit op een stickje en voer het uit in veilige modus)

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

Lees hier meer over correct gebruik van Combofix.

  • Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen: Klik hier Als het je niet lukt om ze uit te schakelen, ga dan gewoon door naar de volgende stap.
  • Dubbelklik op ComboFix.exe en volg de meldingen op het scherm.
  • ComboFix zal controleren of dat de Microsoft Windows Recovery Console reeds is geïnstalleerd. Als deze Recovery Console al is geïnstalleerd zal ComboFix automatisch verder gaan met het scannen naar malware
  • Volg anders de meldingen op het scherm om ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console te laten downloaden en installeren. Wanneer de Recovery Console succesvol is geïnstalleerd, klik je op “JA” om verder te gaan met het scannen naar malware.

NOTA: Wanneer ComboFix start, kan het zijn dat je een foutmelding krijgt dat “De inhoud van het ComboFix pakket werd gewijzigd”. Ga dan niet verder met de instructies, maar download ComboFix opnieuw. Deze melding kan verschijnen wanneer een file-infector (Virut) actief is op de computer. Blijf je die melding krijgen dan meld je dit.

Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Zal ik proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt u de stappen van hierboven uitvoeren in veilige modus?:-)

Binnen 10 minuten zal ik het weten te zeggen.

---------- Post toegevoegd om 20:38 ---------- Vorige post was om 20:27 ----------

Lukt niet, gewoon zwart scherm bij veilige modus.

Pfff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtsklik op het pictogram van combofix op je bureaublad en kies "als administrator uitvoeren". Lukt het dan?

Ik zie niets. In normale functie is alles wit, in veilige modus alles zwart met in de hoeken (elke hoek) veilige modus in witte letters.

Dus ja, ik kan wel door mijn mappen bladeren, als ik iets download --> zo geraak ik in mijn mappen. Anders niet.

---------- Post toegevoegd om 20:50 ---------- Vorige post was om 20:44 ----------

Ik zie niets. In normale functie is alles wit, in veilige modus alles zwart met in de hoeken (elke hoek) veilige modus in witte letters.

Dus ja, ik kan wel door mijn mappen bladeren, als ik iets download --> zo geraak ik in mijn mappen. Anders niet.

Ik ben in mijn mappen geraakt, en zo systeemherstel kunnen starten --> is nu bezig daarmee.

---------- Post toegevoegd om 20:56 ---------- Vorige post was om 20:50 ----------

Systeemherstel voltooid, prob blijft..

---------- Post toegevoegd om 21:10 ---------- Vorige post was om 20:56 ----------

Ik geraak nu dus wel aan al mijn programma's etc... via een download te starten, misschien kan ik zo eventuele andere oplossingen voltooien?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.