Ga naar inhoud

windows vista of windows 7


ermonneke

Aanbevolen berichten

goeie morgen mensen van pc helpforum ik heb een vraag die jullie mischien zeer dom zullen vinden maar ik moet hem toch stellen.Ik weet niet wat ik heb windows vista of windows 7, hoe kan ik zoiets zien of waar staat dat. ikwil ook graag mijn aanmeldings of inlognaam wijzigen zodat ik voor overal de zelfde inlognaam heb is er een goede ziel die mij hier uit de problemen kan helpen. alvast bedankt groetjes mon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te zien welke Windows versie je hebt:

- Klik onderaan links op de ronde startknop (knop met een vlaggetje in)

- nu staat er iets te knipperen. Tik het woord cmd in.

- nu krijg je een zwart schermpje. Tik daar in winver

- nu zie je de windows-versie

Om uw accountnaam te wijzigen:

- Klik onderaan links op de ronde startknop (knop met een vlaggetje in)

- In het iets donkere gedeelte kies je aan de rechterkant voor Configuratiescherm

- Daarna kies je voor "Gebruikersaccounts en ouderlijk toezicht"

- Klik op het groene woord "Gebruikersaccounts"

- Klik dan op het blauwe "Uw accountnaam wijzigen"

Als je niet meer kunt volgen, wil dit zeggen dat je Vista hebt en is het iets anders, maar de procedure voor Vista trekt er zeer hard op!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat zwart kadertje hebt, mag je gewoon op het rode kruis klikken bovenaan om te sluiten.

Winver is zeker geen gevaarlijk commando. Dus je mag het gewoon sluiten door op het rode kruisje te klikken.

Wat betreft het wijzigen van je gebruikersnaam, dit kan je niet zelf. Zie privébericht dat ik naar je ga sturen zometeen. Groetjes Kurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.