Ga naar inhoud

stil opstarten


aaron1232

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb een windows 7 pc en ik ben de enigste gebruiker.

ik ben op zoek naar een manier waarbij ik mijn pc aanleg en dat ik wel nog mijn aanmeldingsvenster zie voor mijn wachtwoord in te geven maar dat hij al in de achtergrond stil aanmeld, zodat ik als ik hem aanleg en na 5 min pas mijn wachtwoord ingeef dat ik direct kan beginnen zonder dat ik moet wachten totdat hij opgestart is

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp je vraag niet zo goed. Je kan ook zonder in te loggen rechtstreeks in windows geraken, is dat wat je bedoeld? Het is wel iets minder veilig, maar als je de enige gebruiker bent, is dat een optie.

neen, ik wil dat ik nog altijd mijn wachtwoord moet ingeven

ik wil gewoon dat als ik mijn pc aanleg, dat hij vanzelf mij al aanmeld ( dus alles aanlegt van processen en programma's) maar dat ik nog altijd mijn aameldingsscherm zie. zoals je hebt als je andere gebruiker kiest, dan kan je jezelf ook terug rap aanmelden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit veiligheidsoverwegingen zal windows nooit uzelf automatisch inloggen; misschien dat het met aparte scriptjes ofzo gaat, maar zeker ben ik niet. Je bedoelt dat hij je inlogwachtwoord onthoud en het inlogscherm laat zien met alle correcte gegevens en alle opstartprogramma's reeds start zodat je direct aan de slag kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit veiligheidsoverwegingen zal windows nooit uzelf automatisch inloggen; misschien dat het met aparte scriptjes ofzo gaat, maar zeker ben ik niet. Je bedoelt dat hij je inlogwachtwoord onthoud en het inlogscherm laat zien met alle correcte gegevens en alle opstartprogramma's reeds start zodat je direct aan de slag kan.

ja zoiets bedoel ik, maar dat ik toch me moet aanmelden...

waar kan ik een programma vinden of zo een instelling? of zo'n script?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.