Ga naar inhoud

DVD film.


rob

Aanbevolen berichten

Hello .

Ik heb een probleempje dat ik niet opgelost krijg :hmmmm:

Hoe kan ik uit een DVD film een stukje van zowat 2 min ervan kopieren en op een bestanje zetten om dat door te sturen .

Zijn daar programs voor ?

Liefst gratis als het kan !

Kan ik dat doen met VLC player ?

Bedankt

Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eens nagezien -- op eigenschappen gekeken en zie daar "VIDEO_TS" staan , heb je daar iets aan ?

Het zijn allemaal stukjes opgenomen filmpjes van onze kleinkinderen -- gefilmd door mijn schoonzoon en op dvd gezet .

En nu zou ik daar terug een stukje willen uitknippen en doorsturen naar iemand .

MVG

Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eens nagezien -- op eigenschappen gekeken en zie daar "VIDEO_TS" staan , heb je daar iets aan ?

VIDEO_TS Is meestal gewoon het menu van de film. De ander bestanden zijn dan .VOB,.IFO en .BUP. Zoals gezegd deze bestanden zij uit te knippen of de screenrecorder op het afspelen op een media player gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb eens geprobeerd met windows live movie maker.

Je kan er perfect mee stukken uit een film knippen.

Windows live movie maker zit gewoon al gratis op je PC, normaal gezien.

Gewoon het programma openen, le film selecteren, kies bewerken.

Daar kan je het beginpunt en eindpunt instellen.

Dan nog opslaan en klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo rob,

Windows Live Movie Maker maakt deel uit van Windows Live Essentials.

Normaliter staat ie nu op je pc, tenzij je hem specifiek moest aanvinken bij de download.

Klik eens op je startknop links onderaan en overloop dan eens je lijst 'alle programma's'.

Daar zou je Windows Live Movie Maker moeten terug vinden.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.