Ga naar inhoud

Goede (gratis) spyware verwijderaar gezocht


Aanbevolen berichten

Weet er iemand een goede gratis Spyware verwijderaar? Ik heb er al meerdere geprobeerd maar het betreft meestal 'trial versions' die wel spyware opsporen maar daarna registratie (kopen) vereisen om ze te verwijderen...

Ik ben dus op zoek naar een simpele, efficiënte en vooral volledig gratis spyware verwijderaar, die werkt onder windows 7...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de tip van wouterskurtt enkel bijtreden, MBAM is een gratis topper.

Hier ( Gratis anti-spyware | Gratis Software Site ) vind je een overzicht van gratis anti-spyware software.

Als je ze individueel aanklikt krijg je een gedetailleerde beschrijving, tips, instructies, screenshot, downloads, enz...

Hier thuis wordt alles minimum 1 x per week gescand met MBAM en SuperAntiSpyware, als er rotzooi op je systeem zit zal er na een scan door deze twee weinig door de mazen van het net glippen.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vinden jullie van Spybot? Ik heb hem vorige week hier gevonden spyware verwijderen : spybot en geïnstalleerd, hij heeft in ieder geval heel wat nasty spullen gevonden en verwijderd :-)

Is die MBAM beter (die heb ik namelijk nig niet geprobeerd) of is spybot goed genoeg?

MBAM is de beste. Maar ik heb het ooit meegemaakt dat MBAM iets niet vond dat Spybot wel vond. Ik gebruik beide al jaren. Ze zijn complementair, maar MBAM is zeker de grondigste, hoe contradictorisch dit ook mag klinken. Dus beide gebruiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.