Ga naar inhoud

sweet im lastige software


ronald1966

Aanbevolen berichten

beste mensen,

ik heb laats op een of andere manier een programma geinstaleerd genaamd sweet im ik wou hier al snel vanaf dat was erg lastig heeft me uren gekost maar ik heb het kunnen verwijderen alleen een probleem het blijft op mijn google bar staan en dat is erg lastig het heeft veel vliegende voorwerpen in beeld en ik wil dus gewoon mijn normale google niet met sweetim weet iemand hier een oplossing voor??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kijk eens onder Programmas of daar nog iets staat in de trent van Sweet IM toolbar of zo en indien dit het geval is verwijder dat dan ook even.

Laat daarna onderstaande even lopen op je pc om eventueel achtergebleven restjes op te ruimen.

Download CCleaner. Klik op “Download Latest Version”, dan start de download automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht dit nog geen oplossing bieden, laat dan even HijackTHis scannen :

Download HijackThis

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat heb ik nu gedaan maar ik vind geen klad blokje wel kan ik een scan doen en dan geeft hij vallerlei informatie die je zou kunnen aan vinken

---------- Post toegevoegd om 19:01 ---------- Vorige post was om 18:56 ----------

ok ik heb het nog eens goed na gelezen en heb nu een vakje met hyjack this tekst dokument

---------- Post toegevoegd om 19:02 ---------- Vorige post was om 19:01 ----------

maar ik krijg hem niet in dit forum

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.