Ga naar inhoud

Hoe kan ik TrayApp.msi van mijn scherm krijgen?


Moena

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb uw raad gevolgd, maar het probleem blijft: bij het opstarten van de pc verschijnt een venstertje: Windows installer ...voorbereiden, please wait while Windows configures TrayApp. The feature you are trying to use is on a network resource that is unavailable. Click OK tot try again the installation package 'TrayApp.msi.' in the box below... (Browse kan gebruikt worden)

Error 1706.

Ik moet minstens 10x klikken op annulleren om de pc te kunnen uitschakelen.

Hopelijk is deze bijkomenede informatie nuttig om een oplossing te vinden.

Alvast van harte dank en vriendelijke groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,

Ik heb uw raad gevolgd, maar het probleem blijft: bij het opstarten van de pc verschijnt een venstertje: Windows installer ...voorbereiden, please wait while Windows configures TrayApp. The feature you are trying to use is on a network resource that is unavailable. Click OK tot try again the installation package 'TrayApp.msi.' in the box below... (Browse kan gebruikt worden)

Error 1706.

Ik moet minstens 10x klikken op annulleren om de pc te kunnen uitschakelen.

Hopelijk is deze bijkomenede informatie nuttig om een oplossing te vinden.

Alvast van harte dank en vriendelijke groeten.

HP cd in de cdrom leggen en de pc met de cd erin terug compleet laten herstarten, dit zou ook weleens de oplossing kunnen bieden. Probeer dit nogeens even. Anders zoeken we wel verder.

Dit laatste, opstarten met de cd had ik enkele posts hierboven vermeldt. Mocht dit toch niet lukken, ik zag staan in uw bovenstaande post dat Browse kan gebruikt worden. Druk hierop en ga naar het bestand TrayApp.msi dat u op de cd vond, dit zou de oplossing eveneens moeten geven

Mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Karel,

Ik heb geklikt op Browse en op TrayApp.ms : geen resultaat; dit heb ik ook geprobeerd met de installatie-cd in de cdrom: map setup en dan map TrayApp en bestand Trayapp.msi en ik krijg telkenshet schermpje: the file E:\setup\trayapp\trayapp.msi is not a valid installation packet for the product TrayApp. Try to find the installation 'TrayApp.msi in a folder from which you can install TrayApp.

Welke folder zou dit kunnen zijn en waar vinden?

Vriendelijke dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Karel,

Ik heb geklikt op Browse en op TrayApp.ms : geen resultaat; dit heb ik ook geprobeerd met de installatie-cd in de cdrom: map setup en dan map TrayApp en bestand Trayapp.msi en ik krijg telkenshet schermpje: the file E:\setup\trayapp\trayapp.msi is not a valid installation packet for the product TrayApp. Try to find the installation 'TrayApp.msi in a folder from which you can install TrayApp.

Welke folder zou dit kunnen zijn en waar vinden?

Vriendelijke dank

Even controleren of we niks vergeten zijn, dus u start de pc op met de cd erin

dus als de foutmelding verschijnt kunt u kiezen uit: Ok, annuleren en browse?

wat gebeurd er als u op OK klikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karel,

heb ik dus gedaan, en krijg de boodschap: The path C:\hp\tmp\src\setup\Trayapp.msi cannot be found. Verify that you have access to this location and try again, or try to find the installation package. 'Trayapp.msi in a folder frm which you can install TrayApp OK en weer dezelfde boodschap.

Heb dan op 'Browse' geklikt naar drive E:\setup\trayapp\TrayApp.msi , en ik krijg dezelfde boodschap als hierboven.

Na opstart pc doe ik trayapp verdwijnen (tot de volgende opstart) via taakbeheer; dat is dan toch ook al een tijdelijke oplossing.

Mvg

Moena

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.