Ga naar inhoud

WMP - Uitvoeren Van De Server Is Mislukt


Gast SWAT4

Aanbevolen berichten

Systeemherstel is dus al opgelost...gedeeltelijk...ttz, het is actief vanaf nu en dat was het niet...

We kunnen dus nu niet op een herstelpunt terugvallen.

Nu eens kijken naar het volgende :

configuratiescherm --> programma's --> standaardprogramma's --> een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.

Staat .mp3 gelinkt aan WMP ?

[ATTACH=CONFIG]8935[/ATTACH]

Nee, hij staat gelinkt aan WLMM, en als ik klik op Ander programma staat WMP er niet bij..

Ik kan de mp3's wel gewoon open met bijvoorbeeld VLC, niet dat ik geen een mp3 kan openen, maar het lijkt gewoon alsof WMP helemaal verdwenen is van mijn computer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer het Microsoft Fix it Solution Center : ( Microsoft Fix it Solution Center: troubleshooting software issues )

Klik op Mediaplayer --> muziek en geluid --> problemen met het afspelen van geluid automatisch opsporen en verhelpen.

Ik kan helaas nog steeds geen bestanden met WMP openen, ik zie hem nergens en hij verschijnt ook niet bij "Openen met" en "Standaardprogramma selecteren"..

Heeft u misschien nog een andere mogelijke oplossing voor mij ?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ( Windows Media Player - Microsoft Windows ) kan je Windows Media Player 12 downloaden.

Maar is het dan niet zo dat ik een melding krijg dat WMP al is geïnstalleerd ?

Want ik weet niet of mijn WMP nou weg/verwijderd is van mijn computer of dat het gewoon verdwenen is en dat ik het op een of andere manier weer tevoorschijn moet halen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's idd de vraag hé...

WMP maakt zowiezo deel uit van Windows.

Als ie er nog op zit krijg je dan ook die melding of mogelijkheid hem te herstellen...

Als ik het juist heb, heb je een herstelpunt gemaakt, dus je loopt geen gevaar als je probeert hem opnieuw te installeren.

Eerst deze nog proberen graag :

configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> nu klik je in de linker kolom op 'Windowsonderdelen in- of uitschakelen...je haalt het vinkje weg bij mediaonderdelen, klikt op ok en start je pc opnieuw op...

Nadien doe je hetzelfde, maar schakel je mediaonderdelen opnieuw in.

post-20447-1417704302,5242_thumb.png

Klik ook eens op dat plusje en kijk of daar mediaplayer aanwezig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.