Ga naar inhoud

Mijn documenten Verdwenen


Ruska

Aanbevolen berichten

Enkele dagen terug is mijn laptop vastgelopen, na het opnieuw opstarten en aanmelden op mijn account werd ik doorgezonden naar een tijdelijk profiel.

In dit profiel kan ik wel in mijn afbeeldingen komen maar niet in mijn documenten, deze map was leeg. Het laatste lukte wel als ik via Computer ging.

Omdat ik dit nog al vervelend vond heb ik de map documenten versleept naar Start, dit werkte maar nadat ik mijn laptop opnieuw heb opgestart is de map weg.

Nu is de map documenten via computer weg en hij staat niet in de map start. Als ik een document via zoekoptie zoek krijg ik een snelkoppeling die niet werkt.

Wie kan mij alsjeblieft helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer zo weinig mogelijk uit te voeren op je pc zoals updates installeren, backups plaatsen enz....

Dit om je verloren bestanden nog terug te vinden.

Download recuva via deze link.

De software is gratis.

Klik op een van de twee links onder Version 1.39.509 (2,354 kb). (zie afbeelding)

post-23245-1417704303,5323_thumb.png

Start na installatie recuva op en laat zoeken op de schijf waar je documenten stonden.

Recuva gaat nu de bestanden proberen terug te halen.

Je zal een lijst krijgen met documenten die je nog kan terug plaatsen.

[ATTACH]8960[/ATTACH]

Recuva.pdf

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.