Ga naar inhoud

Hoe installeer ik Windows 7 SP1?


Dasle

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

misschien raar dat ik het vraag maar welk programma moet ik gebruiken om op malware te controleren en moet ik een back up maken of doet windows dat zelf?

Dat doe je met het programma hijackthis en malwarebytes. Vooral het programma hijackthis mag enkel door experten worden uitgevoerd. Op ons forum hebben we zo enkele experten. (kape en kweezie wabbit)

Het beste wat je kan doen, is een nieuw topic maken en dan het hijackthis logje in je bericht invoegen. Volg onderstaande procedure:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Opgelet: we gaan op deze plaats niet verder. Post dus een NIEUW topic met het hijackthis logje van jouw computer. Daarna zal dit logje door onze experten worden nagekeken op malware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Tools Firewall verwijderd, en internet verbinding werkt correct met Windows 7 SP1.

Het lag dus aan de firewall.

Daar jij problemen had met de firewall van PC Tools tijdens de installatie van SP1.

Heb je na de installatie van SP1 deze firewall nog geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je na de installatie van SP1 deze firewall nog geprobeerd?
Tijdens de installatie van SP1 had ik geen probleem met PC Tools Firewall, wel erna. Dus SP1 staat er perfect op, maar de firewall PC Tools kan er niet mee overweg. Dat geven zelfs de makers van PC Tools toe. Er komt echter bitter weinig reactie van de programmeurs, zodat velen een andere firewall aan het kiezen zijn, en dit misschien de ondergang van PC Tools betekent !

Lees dit maar eens:

PCtools Firewall 7 + Windows 7 SP1

Het probleem lijkt opgelost, zie post 17. Je moet daar enkele drivers installeren. Ik heb momenteel Online Armor (ook gratis) en die bevalt me goed dus die blijf ik even behouden.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft laat weten dat systemen die voorzien zijn van meerdere taalpakketten kunnen crashen na de installatie van Service Pack 1 voor Windows 7.

De foutcode 'error C000009A' vooraf gegaan door een BSOD wordt vaak vermeld op het support forum.

Microsoft raad aan om je systeem te herstellen na een punt waar je SP1 nog niet geïnstalleerd is, de niet gebruikte taalpakketten te verwijderen en hierna terug SP1 te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik las het gisteren ook op deze site.

Mensen die genoodzaakt zijn om een herstelpunt terug te zetten vinden hier de te volgen procedure.

Om een taalpakket te verwijderen : klik op start en typ nu in het zoekvenster : LPKSETUP , nadien enter je.

Je krijgt nu een nieuw scherm (zie bijlage) waarin je kan kiezen voor de verwijdering van taalpakketten.

post-20447-1417704342,6168_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.