Ga naar inhoud

Trados 2009 installatie


Gast lidadejong

Aanbevolen berichten

Gast lidadejong

Ik krijg Trados 2009 niet geïnstalleerd. Er komt de melding dat hij succesvol is geïnstalleerd, maar als ik hem wil openen krijg ik de melding: 'an unexpected error has occured while loading the application plug-ins' en 'hexadecimale waarde 0x00 is een ongeldig teken. Regel 1 positie 1. Ik heb mijn license teruggegeven en opnieuw geïnstalleerd, maar hetzelfde resultaat. Trados 2007 is goed geïnstalleerd en werkt ook, wat een vereiste was bij het installeren van 2009.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je weet van plug-ins die je misschien vroeger geïnstalleerd hebt in de versie 2007?

Ook zoals Stegisoft al vroeg welke windows gebruik je?

Staat er in de handleiding niks over het gebruik van 2007 samen met 2009?

Misschien moet je het programma starten als administrator.

het is wel moeilijk om je te helpen want als je het programma zelf niet gebruikt en kent en bovendien is het blijkbaar moeilijk om op de site zelf voldoende info te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lidadejong

Ik heb Windows XP. Ik heb zover ik weet geen plug-ins bij 2007. Ik gebruik alleen 2009, ruim een jaar al, en moest alleen 2007 installeren om een onderdeel daarvan te kunnen gebruiken voor een cursus die ik volg. Ik heb nu via de site mijn vraag gestuurd en hoop binnenkort antwoord te krijgen. Alvast bedankt voor jullie moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik dat je de vraag verkeerd gesteld hebt.

Je schreef in bericht 1 Dat je 2009 niet geïnstalleerd kreeg, in je laatste bericht geef je aan dat je versie 2009 al een jaar gebruikt.

Dus versie 2009 werkt al een jaar, maar door versie 2007 te installeren loopt het fout?

Het zal juist daardoor zijn dat je 2009 niet werkt.

Normaal installeer je eerst een oudere versie dan een nieuwere.

Als je antwoord ontvangt mag je hier altijd het resultaat plaatsen.

Zo kunnen andere mogelijke gebruikers bij problemen hier lezen hoe jij de oplossing tot stand gebracht hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lidadejong

Het klopt dat ik in mijn eerste berichtje niet geschreven heb dat ik Trados 2009 al een jaar gebruik. Ik had na het installeren van de 2007versie en nadat ik gemerkt had dat 209 niet meer werkte, mijn licensie teruggegeven, alles verwijderd en 2009 weer opnieuw gedownload. Downloaden ging op zich goed, kreeg ook de melding "succesfully...." maar bij het openen van 2009 kreeg ik dus de melding die ik in mijn eerste bericht heb geschreven. Sorry dat ik niet helemaal duidelijk was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lidadejong

Ik heb zojuist hulp gekregen van de helpdesk van Trados: door het verwijderen van - BaseSettings.xml

- plugincache.xml

- UserSettings.xml

kon ik Trados weer openen. Eigenlijk heel simpel dus. Helaas niet voor een computerondeskundige als ik....

Heel hartelijk bedankt voor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.