Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

Hotmail account geblokkeerd

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp

#1 piggyfox

piggyfox

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 4 berichten

Geplaatst 17 maart 2011 - 22:13

Beste,

Sinds vorige week maandag is mijn hotmail account geblokkeerd, ik heb al via hun link proberen deblokkeren door de vragenlijst in te vullen zodat ze via een alternatief emailadres mijn account recuperen, heb ook geprobeerd een code naar mijn gsm nummer te laten verzenden maar niets van dit alles heeft mij geholpen! ik ben ten einde raad, ik vind nergens antwoorden over hoe ik mijn account kan deblokkeren! ik hoop dat hier iemand mij kan helpen!

Dank bij voorbaat,

Bieke

#2 Asus

Asus

Super Moderator

• Super Moderator
  • 17641 berichten

Geplaatst 17 maart 2011 - 22:17

Hallo,

volg deze link om met een medewerker van Windows Live in contact te komen om je account te deblokkeren.

Klik onderaan op 'doorgaan'.

Succes !
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

#3 piggyfox

piggyfox

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 4 berichten

Geplaatst 17 maart 2011 - 22:21

Beste Asus,

Deze link heb ik al geprobeerd heb ook al de vragen zo goed mogelijk proberen beantwoorden maar ik krijg verder geen code of nieuws, verdere stappen, ik krijg gewoon weg niets om mij account te deblokkeren of mijn paswoord te veranderen... Toc bedankt voor de snelle reactie,

MVG,
Bieke

#4 Asus

Asus

Super Moderator

• Super Moderator
  • 17641 berichten

Geplaatst 18 maart 2011 - 07:17

Dus, dan heb je daar de ganse procedure doorlopen?...

Alternatief e-mailadres opgegeven waarin je dan een link ontvangt naar het privé-forum van Windows Live Solution Center ?...
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

#5 piggyfox

piggyfox

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 4 berichten

Geplaatst 20 maart 2011 - 20:38

Dus, dan heb je daar de ganse procedure doorlopen?...

Alternatief e-mailadres opgegeven waarin je dan een link ontvangt naar het privé-forum van Windows Live Solution Center ?...

ja die link heb ik ontvangen maar verder gebeurd er niets... :( ben ten einde raad!

#6 clarkie

clarkie

Super Moderator

• Super Moderator
  • 21008 berichten

Geplaatst 20 maart 2011 - 21:00

Kom je terecht in dat privé-forum via die link?
Daar zal je verdere hulp moeten krijgen.
Dus je moet niet afwachten, maar zeg maar inloggen in dat privé-forum.

#7 Asus

Asus

Super Moderator

• Super Moderator
  • 17641 berichten

Geplaatst 24 maart 2011 - 11:13

Dag piggyfox,

ben je er uit geraakt via de aangeboden tips of heb je graag dat we verder zoeken naar mogelijke andere oplossingen ?...

Grtjs.

#8 piggyfox

piggyfox

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 4 berichten

Geplaatst 24 maart 2011 - 15:12

Beste,

Ik ben er nog steeds niet uitgeraakt ik ben dan ook een pc blondje, als jullie nog andere tips hebben zijn die altijd welkom!!!!! :)

#9 clarkie

clarkie

Super Moderator

• Super Moderator
  • 21008 berichten

Geplaatst 24 maart 2011 - 22:24

Kom je terecht in dat privé-forum via die link?
Daar zal je verdere hulp moeten krijgen.
Dus je moet niet afwachten, maar zeg maar inloggen in dat privé-forum.

Heb je dit al uitgevoerd?
Dus op die link klikken, inloggen op het forum, anders kan je geen oplossing aangeboden krijgen.

#10 clarkie

clarkie

Super Moderator

• Super Moderator
  • 21008 berichten

Geplaatst 01 april 2011 - 16:27

@piggyfox,
Is je probleem opgelost?
Indien nog niet kan je ook uitvoeren wat hieronder staat.

@Deebeep
Als piggyfox hier geen oplossing kan geven dan denk ik dat je best een nieuw e-mailadres aanmaakt bij hotmail, zo kun je toch weer verder.
En dan ook je nieuw e-mailadres gebruiken bij facebook.
Een nieuw e-mailadres aanmaken kan je via deze link.

Maar als je nog verder wil geholpen worden start dan liefst een aparte discussie ipv hier je vraag te stellen.
Zo is alles overzichtelijker.

Bewerkt door clarkie, 01 april 2011 - 16:31.

#11 yoy

yoy

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 14 berichten

Geplaatst 12 april 2011 - 11:07

hallo ik heb het zelfde probleem al voor de tweede keer . er komt niemand aan mijn pc . en toch geblokt . ik heb windows 7 . en heb een gmail aangemaakt voor antwoord , maar net wat piggyfox zegt je word van het kastje naar de muur gestuurd.

#12 clarkie

clarkie

Super Moderator

• Super Moderator
  • 21008 berichten

Geplaatst 12 april 2011 - 16:38

hallo ik heb het zelfde probleem al voor de tweede keer . er komt niemand aan mijn pc . en toch geblokt . ik heb windows 7 . en heb een gmail aangemaakt voor antwoord , maar net wat piggyfox zegt je word van het kastje naar de muur gestuurd.

Dus jij krijgt ook geen oplossing.
Maak je dan ook een ander e-mail-account?

#13 yoy

yoy

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 14 berichten

Geplaatst 12 april 2011 - 17:14

ja ik heb een ander nu aan gemaakt , de vorige keer niet kon toen wel in mijn messenger en live mail. maar nu dus weer niet. xD

#14 yoy

yoy

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 14 berichten

Geplaatst 16 april 2011 - 12:28

hoi ik had( heb ) het zelfde probleem als piggfox. ik heb de code wel gekregen en gebruikt maar kom er niet verder mee , dan gaat het 1 dag goed en dan weer geblokkeerd , raar raar maar waar ik gebruik de laptop alleen . en toch word ie telkens geblokkeerd . ik heb een nieuwe id aangemaakt en nu maar afwachten wat er verder gebeurt. ik zit nu alleen met de contacten , hoe ik die weer terug krijg. pffff wat een gedoe. ik heb ook een gmail aangemaakt voor het geval dat !!!!!!!. ik vind beveiligen goed maar dit is toch wel extreem. sterkte voor die gene die er ook last van hebben. en een oplossing hebben gevonden , dan hoor ik het graag. groetjes yoy

#15 clarkie

clarkie

Super Moderator

• Super Moderator
  • 21008 berichten

Geplaatst 02 mei 2011 - 20:21

Dag Piggyfox,

Hoe ver sta je met het probleem omtrent je hotmail?

Tips over Windows 8 vind je hier (klik erop).

Maak regelmatig een systeemback-up van de Windows-partitie !!!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!