Ga naar inhoud

Hotmail account geblokkeerd


piggyfox

Aanbevolen berichten

Beste,

Sinds vorige week maandag is mijn hotmail account geblokkeerd, ik heb al via hun link proberen deblokkeren door de vragenlijst in te vullen zodat ze via een alternatief emailadres mijn account recuperen, heb ook geprobeerd een code naar mijn gsm nummer te laten verzenden maar niets van dit alles heeft mij geholpen! ik ben ten einde raad, ik vind nergens antwoorden over hoe ik mijn account kan deblokkeren! ik hoop dat hier iemand mij kan helpen!

Dank bij voorbaat,

Bieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Asus,

Deze link heb ik al geprobeerd heb ook al de vragen zo goed mogelijk proberen beantwoorden maar ik krijg verder geen code of nieuws, verdere stappen, ik krijg gewoon weg niets om mij account te deblokkeren of mijn paswoord te veranderen... Toc bedankt voor de snelle reactie,

MVG,

Bieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus, dan heb je daar de ganse procedure doorlopen?...

Alternatief e-mailadres opgegeven waarin je dan een link ontvangt naar het privé-forum van Windows Live Solution Center ?...

ja die link heb ik ontvangen maar verder gebeurd er niets... :( ben ten einde raad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom je terecht in dat privé-forum via die link?

Daar zal je verdere hulp moeten krijgen.

Dus je moet niet afwachten, maar zeg maar inloggen in dat privé-forum.

Heb je dit al uitgevoerd?

Dus op die link klikken, inloggen op het forum, anders kan je geen oplossing aangeboden krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@piggyfox,

Is je probleem opgelost?

Indien nog niet kan je ook uitvoeren wat hieronder staat.

@Deebeep

Als piggyfox hier geen oplossing kan geven dan denk ik dat je best een nieuw e-mailadres aanmaakt bij hotmail, zo kun je toch weer verder.

En dan ook je nieuw e-mailadres gebruiken bij facebook.

Een nieuw e-mailadres aanmaken kan je via deze link.

Maar als je nog verder wil geholpen worden start dan liefst een aparte discussie ipv hier je vraag te stellen.

Zo is alles overzichtelijker.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.