Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?


Foto
- - - - -

Fout tijdens Broncontrole en Prestatiemeter


  • Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
20 reacties op dit onderwerp

#1 WaWa

WaWa

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 382 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 03:49



Beste forumvrienden,
Na mijn regelmatige «Perfmon /report» kreeg ik deze keer het volgende:
Fout: Er is een fout opgetreden tijdens het genereren van het rapport. Verder nog: Er is een time-out fout opgetreden bij het wachten op het voltooien van het genereren van het rapport.
Ik heb in Opdrachtpromt als admin «sfc /scannow» gedaan en er werden geen schendingen gemeld.
Hierna mijn HijackThis log, want dat zal je allicht toch vragen.
Bedankt op voorhand voor het reageren!
WW

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 4:37:32, on 11/05/2011
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16421)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Program Files\Soluto\soluto.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\program files\windows sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil10p_ActiveX.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbarUser_32.exe
C:\Users\Walter Waes\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\7QAMX061\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Google
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Hotmail, Messenger, nieuws en entertainment vind je op MSN.nl
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Bing
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = iGoogle Redirect
R3 - URLSearchHook: McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\Windows\system32\userinit.exe,C:\Program Files\Soluto\soluto.exe /userinit
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Symantec NCO BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Program Files\Norton 360 Premier Edition\Engine\4.3.0.5\coIEPlg.dll
O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\Program Files\Norton 360 Premier Edition\Engine\4.3.0.5\IPSBHO.DLL
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Easy Photo Print - {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} - C:\Program Files\Epson Software\Easy Photo Print\EPTBL.dll
O2 - BHO: LastPass Browser Helper Object - {95D9ECF5-2A4D-4550-BE49-70D42F71296E} - C:\Program Files\LastPass\LPBar.dll
O2 - BHO: Windows Live Messenger Companion Helper - {9FDDE16B-836F-4806-AB1F-1455CBEFF289} - C:\Program Files\Windows Live\Companion\companioncore.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: McAfee SiteAdvisor BHO - {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: WOT Helper - {C920E44A-7F78-4E64-BDD7-A57026E7FEB7} - C:\Program Files\WOT\WOT.dll
O3 - Toolbar: McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O3 - Toolbar: Easy Photo Print - {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} - C:\Program Files\Epson Software\Easy Photo Print\EPTBL.dll
O3 - Toolbar: WOT - {71576546-354D-41c9-AAE8-31F2EC22BF0D} - C:\Program Files\WOT\WOT.dll
O3 - Toolbar: LastPass Toolbar - {9f6b5cc3-5c7b-4b5c-97af-19dec1e380e5} - C:\Program Files\LastPass\LPBar.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: Norton Toolbar - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Program Files\Norton 360 Premier Edition\Engine\4.3.0.5\coIEPlg.dll
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: Free YouTube Download - C:\Users\Walter Waes\AppData\Roaming\DVDVideoSoftIEHelpers\freeyoutubedownload.htm
O8 - Extra context menu item: Free YouTube to MP3 Converter - C:\Users\Walter Waes\AppData\Roaming\DVDVideoSoftIEHelpers\freeyoutubetomp3converter.htm
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki... - res://C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_D1E1F7ED622A0E5D.dll/cmsidewiki.html
O8 - Extra context menu item: LastPass - file://C:\Program Files\LastPass\context.html?cmd=lastpass
O8 - Extra context menu item: LastPass Fill Forms - file://C:\Program Files\LastPass\context.html?cmd=fillforms
O9 - Extra button: @C:\Program Files\Windows Live\Companion\companionlang.dll,-600 - {0000036B-C524-4050-81A0-243669A86B9F} - C:\Program Files\Windows Live\Companion\companioncore.dll
O9 - Extra button: @C:\Program Files\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: LastPass - {43699cd0-e34f-11de-8a39-0800200c9a66} - C:\Program Files\LastPass\LPBar.dll
O9 - Extra button: &Gekoppelde notities van OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Gekoppelde notities van OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: Skype Plug-In - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype Plug-In - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {4B54A9DE-EF1C-4EBE-A328-7C28EA3B433A} (BitDefender QuickScan Control) - http://quickscan.bit...m/qsax/qsax.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.ad...Plus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: dssrequest - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O18 - Protocol: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O18 - Protocol: wot - {C2A44D6B-CB9F-4663-88A6-DF2F26E4D952} - C:\Program Files\WOT\WOT.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: Emsisoft Anti-Malware 5.0 - Service (a2AntiMalware) - Emsi Software GmbH - C:\Program Files\Emsisoft Anti-Malware\a2service.exe
O23 - Service: Advanced SystemCare Service (AdvancedSystemCareService) - IObit - C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare 4\ASCService.exe
O23 - Service: Google Updateservice (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update-service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: McAfee SiteAdvisor Service - McAfee, Inc. - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcsacore.exe
O23 - Service: Norton 360 (N360) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton 360 Premier Edition\Engine\4.3.0.5\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Secunia PSI Agent - Secunia - C:\Program Files\Secunia\PSI\PSIA.exe
O23 - Service: Secunia Update Agent - Secunia - C:\Program Files\Secunia\PSI\sua.exe
O23 - Service: Soluto PCGenome Core Service (SolutoService) - Soluto - C:\Program Files\Soluto\SolutoService.exe
O23 - Service: Epson Printer Status Agent (StatusAgent) - SEIKO EPSON CORPORATION - C:\ESM2\SAgentNT.exe
O23 - Service: Updater Service - Acer - C:\Program Files\Acer\Acer Updater\UpdaterService.exe

--
End of file - 8996 bytes



#2 kape

kape

    Website Beheerder

  • Website Beheerder
  • 40936 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 08:08

Logje wijst alvast niet op problemen met malware !

Hebben we je goed geholpen? Overweeg eens een donatie aan PC Helpforum.​


#3 WaWa

WaWa

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 382 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 08:54

Kape,
Dat is toch alvast iets. Ik heb nu «Norton 360 premier» (betalende versie) omdat ik toch al te dikwijks bucht heb binnengekregen. Mijn laatste pogingen met free virusscanners was toch niet zo gelukt. Deze is verkozen in een gerespecteerd computer bladje tot beste in 2011.
█ Nu voor wat betreft mijn mislukte «Perfmon /report», kunnen jullie mij verder helpen? Ik heb het al .tig keren geprobeerd. Het mislukt altijd. Sinds vannacht. Please...
m.v.g., | WW

#4 kweezie wabbit

kweezie wabbit

    Supervisor

  • Supervisor
  • 25726 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 08:57

Heb je de pc al herstart sinds die eerste foutmelding van Perfmon?

Bewerkt door kweezie wabbit, 11 mei 2011 - 08:59.

Als je tevreden bent over ons, vertel het dan aan gans de wereld.
Als je niet tevreden bent, vertel het dan alleen aan ons.


Bezoek onze VIDEOZONE: info in woord en beeld !


#5 Asus

Asus

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 17631 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 09:25

Dag WaWa,

ik meen (uit vorige bijdrages van jou) begrepen te hebben dat je dat opstart via je windowsknop + R...

Wat is het resultaat als je hetzelfde commando ingeeft in de opdrachtprompt als administrator?... dus rechts klikken bij het openen van de opdrachtpromt en dan 'als administrator uitvoeren' selecteren.

Grtjs.
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

#6 WaWa

WaWa

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 382 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 09:29

Bedankt Kweezie en Kape voor het opvolgen.
Ik heb zopas (nog) eens herstart. Dezelfde time-out. Het begint te draaien, dan begint het maken van het rapport. Het blijft een tweetal minuten werken dan dan weeral hetzelfde...
> Als het zeer moeilijk op te lossen is kan ik atijd met mijn 'Paragon tele-tijd machine' teruggaaan naar een paar dagen geleden. Je zegt het maar. Natuurlijk vind ik liever - samen met jullie hulp - de oorzaak. < Ook had ik, zonder aanleiding, een nieuwe installatie van Generic USB's. (Ik heb er genoeg met 8 powered en 16 generics).
@Asus. Je hebt gelijk en een goed geheugen. Normaal winkey+R. Nu eens via Opdrachtpromp als Admin gedaan: Heelaas hetzelfde resulaat...
Tot volgende bericht? m.v.g., | WW

Bewerkt door WaWa, 11 mei 2011 - 09:47.
toevoeging


#7 kweezie wabbit

kweezie wabbit

    Supervisor

  • Supervisor
  • 25726 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 10:18



Kijk eens in de logboeken van systeem en toepassingen of daar fouten gemeld worden voor Perfmon.
Indien ja, dubbelklik er op om de details te zien en kopieer dan deze details in je volgend bericht.

Als je tevreden bent over ons, vertel het dan aan gans de wereld.
Als je niet tevreden bent, vertel het dan alleen aan ons.


Bezoek onze VIDEOZONE: info in woord en beeld !


#8 WaWa

WaWa

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 382 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 11:21

KW,
Hier ben ik terug. Dank voor je opvolging.
@Kweezie en
@Asus,
[1] Eerlijk is eerlijk. Ik dacht er juist aan: Eergistern heb ik met «Remove Empty Directories» een groot aantal lege mappen gewist. Er was gezegd dat dit programma veel betrouwbaarder was geworden. Ik had wat last van veel «Search Indexing» en dacht dat het zou helpen, wat het blijkbaar ook deed! Heb ik Russische Roulette gespeeld?
[2] Kan ik specifiek voor Perfmon een log vragen? Verder zie ik in geen enkel logboek «toepassing en services» iets verdacht, tot het begin van de maand. Trouwens, drie dagen geleden werkte het nog. Goed gekeken.
Hoe kan ik dat evtl. voor jou kopiëren, zonder Knipprogramma te moeten gebruiken. Als txt dus?
MVG | WW

Bewerkt door WaWa, 11 mei 2011 - 11:41.
toevoegingen


#9 kweezie wabbit

kweezie wabbit

    Supervisor

  • Supervisor
  • 25726 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 12:22

[1] Eerlijk is eerlijk. Ik dacht er juist aan: Eergistern heb ik met «Remove Empty Directories» een groot aantal lege mappen gewist. Er was gezegd dat dit programma veel betrouwbaarder was geworden. Ik had wat last van veel «Search Indexing» en dacht dat het zou helpen, wat het blijkbaar ook deed! Heb ik Russische Roulette gespeeld?

Ik ken dit programma niet maar ik ben altijd voorzichtig met zulke zaken.
Als de mappen inderdaad leeg zijn, heeft de indexer er ook geen werk mee en zal dat waarschijnlijk niet de reden van vertragingen zijn.
Je kan proberen de verwijderde mappen terug te halen met Recuva. (Handleiding) en zien wat het resultaat dan is voor perfmon.


[2] Kan ik specifiek voor Perfmon een log vragen? Verder zie ik in geen enkel logboek «toepassing en services» iets verdacht, tot het begin van de maand. Trouwens, drie dagen geleden werkte het nog. Goed gekeken.
Hoe kan ik dat evtl. voor jou kopiëren, zonder Knipprogramma te moeten gebruiken. Als txt dus?

Als er geen foutmeldingen zijn, zal er voor perfmon ook niets te vinden zijn en kunnen we deze piste verlaten.

Drie dagen geleden werkte het nog en eergisteren (twee dagen geleden) die truk met de lege mappen uitgehaald. Ik denk dat het meer in die richting moet gezocht worden.

Als je tevreden bent over ons, vertel het dan aan gans de wereld.
Als je niet tevreden bent, vertel het dan alleen aan ons.


Bezoek onze VIDEOZONE: info in woord en beeld !


#10 WaWa

WaWa

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 382 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 12:40



Kw. W. & Asus,
Dan zal ik maar het ultieme werkje moeten doen en terugzetten naar 08.05.2011.
Het is verbijsterend, «Remove empty Directiries» had 700+ lege mappen gewist. Zoveel met «Recuva» terugzoeken is toch onbegonnen werk?
O.K. voor het terugzetten? Dan is de klus geklaard na 30 min. + de laatste updates terughalen.
Als het terug werkt, laat ik het weten en zal ik het op OPGELOST wel zetten.
M.V.G. | WW

#11 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 12:48

Hoi Wawa,
ik ben net zoals u een TESTER van software. Maar ik heb er wel heel veel van geleerd:
ik test mijn software altijd. Draait de software goed, dan zet ik een image terug en installeer ik nadien de software.

Het probleem is dat je niet elke dag een volledige image kunt maken, aangezien je externe harde schijf dan erg snel vol raakt. Zelfs een grote externe schijf.

Bewerkt door Kurtt, 11 mei 2011 - 19:09.

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".


#12 kweezie wabbit

kweezie wabbit

    Supervisor

  • Supervisor
  • 25726 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 13:40

Daarom gebruik ik virtuele machines om software te testen.
Snapsjot maken van een goede configuratie (duurt 5 minuten); software installeren en spelen tot en met; nadien snapshot terugzetten (ook 5 minuten) en je systeem is weer OK. :-)

700+ lege mappen?? Dat had toch al verdacht moeten overkomen want dat is niet normaal.
Trouwens, gewiste mappen worden niet teruggezet bij een systeemherstel, tenzij het systeemmappen zijn misschien.

Als je tevreden bent over ons, vertel het dan aan gans de wereld.
Als je niet tevreden bent, vertel het dan alleen aan ons.


Bezoek onze VIDEOZONE: info in woord en beeld !


#13 WaWa

WaWa

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 382 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 13:45

Kweezie Wabbit, Kurtt & Asus,
Erg bedankt voor zoveel goede raad. Ik heb teruggezet naar 08.05 met Paragon. Samen met de 4 nieuwe updates van MS heeft het al bij al één uur geduurd.
Waar vind ik informatie over 'Image modus' en de 'Snapshot'?
«Perfmon /report» werkt weer zoals verwacht. Een image terugzetten is zoveel betrouwbaarder dan Systeemhertel.
Vanavond zet ik het op opgelost.
MVG Allemaal en bedankt. | WW

#14 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 14:13

Daarom gebruik ik virtuele machines om software te testen.
Snapsjot maken van een goede configuratie (duurt 5 minuten); software installeren en spelen tot en met; nadien snapshot terugzetten (ook 5 minuten) en je systeem is weer OK. :-)

Met welke software doe je dat? Want dat lijkt me wel zeer interessant. Bedoel je Virtual PC of nog eenvoudiger?;-)

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".


#15 kweezie wabbit

kweezie wabbit

    Supervisor

  • Supervisor
  • 25726 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 14:19

Snapshot is een functie van de software waarmee je virtuele machines aanmaakt.
Die snapshot is eigenlijk een image of momentopname van de toestand van een virtuele machine.
Dit komt overeen met een schijfimage op een echte machine.

"Image Modus" is mij ook onbekend maar ik denk dat het ongeveer hetzelfde is als snapshot.

Als je tevreden bent over ons, vertel het dan aan gans de wereld.
Als je niet tevreden bent, vertel het dan alleen aan ons.


Bezoek onze VIDEOZONE: info in woord en beeld !


#16 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 14:21

Snapshot is een functie van de software waarmee je virtuele machines aanmaakt.

Met welk programma doe je dat? Met een virtuele machine of bestaat het programma "Snapshot" op zich ook?

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".


#17 kweezie wabbit

kweezie wabbit

    Supervisor

  • Supervisor
  • 25726 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 14:22

Met welke software doe je dat? Want dat lijkt me wel zeer interessant. Bedoel je Virtual PC of nog eenvoudiger?;-)

Ik gebruik Virtual Box (gratis software).

Als je tevreden bent over ons, vertel het dan aan gans de wereld.
Als je niet tevreden bent, vertel het dan alleen aan ons.


Bezoek onze VIDEOZONE: info in woord en beeld !


#18 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 14:26

Bedankt. Dan ga ik deze avond dit eens lezen.

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".


#19 Asus

Asus

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 17631 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 16:56

«Remove empty Directiries» had 700+ lege mappen gewist.


Dan mogen we eigenlijk stellen dat je probleem veroorzaakt werd door een té agressieve cleaner...:hmmmm:
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

#20 WaWa

WaWa

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 382 berichten

Geplaatst 11 mei 2011 - 17:05

Asus - Kurtt - Kweezie Wabbit,
Dan is het allemaal weer mooi voor mekaar gekomen. Zo heb ik weer iets bijgeleerd (the hard way...) en blijkbaar ben ik niet alleen.
Wekelijks een Image maken van de C:-schijf (OS & Programma's) is toch nog altijd de betere oplossing om uit problemen te komen - en om af en toe iets riskant te kunnen en durven ondernemen. Mijn D:-schijf van 1 TB kan toch gelakkelijk 25 Images bevatten en van dan af wis ik de oudste. Ook al mijn Afbeeldingen en Documenten kunnen er nog bij. Op mijn F:-schijf van 500GB laat ik verder Windows de 'gewone' back-ups ook wekelijks automatisch maken. Daar kunnen er ± 50 op (Windows = 9 GB / Paragon = 39 GB. Ik begrijp nog altijd niet waarom dit verschillend is. Het lijkt er op dat Windows Zipt.).
Sorry allemaal voor het ongemak en toch bedankt!
MVG | WW




0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!