Ga naar inhoud

Fout tijdens Broncontrole en Prestatiemeter


WaWa

Aanbevolen berichten

Hoi Wawa,

ik ben net zoals u een TESTER van software. Maar ik heb er wel heel veel van geleerd:

ik test mijn software altijd. Draait de software goed, dan zet ik een image terug en installeer ik nadien de software.

Het probleem is dat je niet elke dag een volledige image kunt maken, aangezien je externe harde schijf dan erg snel vol raakt. Zelfs een grote externe schijf.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Daarom gebruik ik virtuele machines om software te testen.

Snapsjot maken van een goede configuratie (duurt 5 minuten); software installeren en spelen tot en met; nadien snapshot terugzetten (ook 5 minuten) en je systeem is weer OK. :-)

700+ lege mappen?? Dat had toch al verdacht moeten overkomen want dat is niet normaal.

Trouwens, gewiste mappen worden niet teruggezet bij een systeemherstel, tenzij het systeemmappen zijn misschien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweezie Wabbit, Kurtt & Asus,

Erg bedankt voor zoveel goede raad. Ik heb teruggezet naar 08.05 met Paragon. Samen met de 4 nieuwe updates van MS heeft het al bij al één uur geduurd.

Waar vind ik informatie over 'Image modus' en de 'Snapshot'?

«Perfmon /report» werkt weer zoals verwacht. Een image terugzetten is zoveel betrouwbaarder dan Systeemhertel.

Vanavond zet ik het op opgelost.

MVG Allemaal en bedankt. | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom gebruik ik virtuele machines om software te testen.

Snapsjot maken van een goede configuratie (duurt 5 minuten); software installeren en spelen tot en met; nadien snapshot terugzetten (ook 5 minuten) en je systeem is weer OK. :-)

Met welke software doe je dat? Want dat lijkt me wel zeer interessant. Bedoel je Virtual PC of nog eenvoudiger?;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Snapshot is een functie van de software waarmee je virtuele machines aanmaakt.

Die snapshot is eigenlijk een image of momentopname van de toestand van een virtuele machine.

Dit komt overeen met een schijfimage op een echte machine.

"Image Modus" is mij ook onbekend maar ik denk dat het ongeveer hetzelfde is als snapshot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus - Kurtt - Kweezie Wabbit,

Dan is het allemaal weer mooi voor mekaar gekomen. Zo heb ik weer iets bijgeleerd (the hard way...) en blijkbaar ben ik niet alleen.

Wekelijks een Image maken van de C:-schijf (OS & Programma's) is toch nog altijd de betere oplossing om uit problemen te komen - en om af en toe iets riskant te kunnen en durven ondernemen. Mijn D:-schijf van 1 TB kan toch gelakkelijk 25 Images bevatten en van dan af wis ik de oudste. Ook al mijn Afbeeldingen en Documenten kunnen er nog bij. Op mijn F:-schijf van 500GB laat ik verder Windows de 'gewone' back-ups ook wekelijks automatisch maken. Daar kunnen er ± 50 op (Windows = 9 GB / Paragon = 39 GB. Ik begrijp nog altijd niet waarom dit verschillend is. Het lijkt er op dat Windows Zipt.).

Sorry allemaal voor het ongemak en toch bedankt!

MVG | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.