Ga naar inhoud

Geen geluid


tutterfut

Aanbevolen berichten

Beste forumleden, sinds enkele dagen heb ik problemen met me geluid. Mijn pc herkent de boxen wel, en ook met de geluidskaarten is er niets mis , maar toch hoor ik niets. Dus mijn pc zelf genereert eigenlijk geen geluid. Heb reeds drivers herinstalleerd maarjah zoals te verwachten was haalde dit niets uit. Ook zie ik bij configuratiescherm-->geluid het balkje van volume niet stijgen als ik iets afspeel...Weet iemand een oplossing want zonder geluid is mr stil...

M.V.G tutterfut, :-)

ps:Ojah, mochten jullie er iets ana hebbe, 3 weken geledne had ik plotseling het probleem dat me audioservice niet opstartte bij aanmelden ook al stond er bij services 'audio' automatisch opstarten, heb dat dan a.d.v hijack opgelost...

aangepast door tutterfut
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zie nergesn 'HDMI'...

geluid staat aan, batterijen vann toetsenbord wel haast leeg maar heeft er niets mee te maken..., ook geluid v/h scherm zelf staat aan, maar vb als ik headset aansluit hoor ik niets, dus is het iets met windows zelf...

aangepast door tutterfut
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je hijackthis zelf uitgevoerd?

Als het een merk-pc is geef dan eens het merk, model en modelnummer door.

Voer ook onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is bezig...alvast bedankt allemaal om te antwoorden...:)

---------- Post toegevoegd om 18:47 ---------- Vorige post was om 18:34 ----------

Na het programma m'n audio had verwijderd, en ik terug opstartte kwam er wel reeds stuurprogramma installeren, rood kruisje door geluid ging weg, dan runde ik het programma(zoals aangegeven) nog eens en toen installeerde het de driver. Hierna restartte ik weer, helaas zonder resultaat ....

Oh snap wat je bedoelt nu, uh ik kan dat eens doen, denk je dat het enig verschil zou maken?

(even later) heb het gedaan, werkt nog steeds niet :'(

aangepast door tutterfut
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.