Ga naar inhoud

Problemen windowns media player


nineke

Aanbevolen berichten

Het is inderdaad bij het openen van een filmpje dat ik die problemen heb.

Maar ik moet jullie wel melden dat ik geen internet explorer meer heb.

De pc is vastgelopen en in de winkel konden ze hem er niet meer op krijgen.

Ik werk met mozilla firefox, zou het hiermee te maken hebben, en hoe ik kan ik dit oplossen.

Ik ben een leek in al die zaken.

Nineke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das ook een manier van werken van diene winkel, gewoon eraf laten en iets anders erop zetten, en u pikt dit ? Dit zou ik eens aan mijn klanten moeten voorleggen, ik denk dat ze me dan over de balie heen trokken. Maar enfin we wijken af, je zegt een complete leek te zijn dan vrees ik dat mijn oplossing, allee mogelijke oplossing te technisch gaat zijn maar we gaan er toch voor.

1. klik start

2. klik uitvoeren

3. typ in dat veld regedit en druk op de enter toets

4. klik op de tab bewerken

5. klik op zoeken en plak deze volgende regel erin HkeyLocalMachine\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Audio

6. zet overal een vinkje, sleutels, waarden enz

7. klik nu op volgende zoeken, dit kan effe duren

8. na het vinden van de juiste gegevens zoek je deze regel DisableProtectedAudioDG

9. dubbelklik op deze regel en verander het ciijfer van 1 naar 0

10. sluit nu alles netjes terug af en herstrat uw pc opnieuw en proibeer het nogeens

Laat ons deze uitkomst effe weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de goede informatie.

Ik heb alles goed kunnen doen, tot hij moest zoeken en de regel

desable protected........moest vinden.

Mijn pc zei dat het zoeken voltooid was, maar ik kreeg die regel niet te zien, zodat ik er ook niet kan op klikken en het cijfer 1 veranderen in 0.

Wat doe ik fout, of wat is er fout ???

Nineke

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.