Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb weer een probleem. Het is ongeloofelijk. Ik heb nu steeds dat mijn beeldscherm niet meer automatisch bijsteld. Ik heb dit ook in het verleden gehad, maar toen ging het zomaar weg. Om het beeld weer goed te krijgen moet ik op een knopje op de zijnkant drukken, zodat hij hem automatisch bijsteld. Hoe kan ik dit probleem fixen.

Alvast Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even na of je drivers van je scherm goed zijn geïnstalleerd.

In het onderdeel Apparaatbeheer (te bereiken via het configuratiescherm, onderdeel Systeem, tabblad Hardware, knop Apparaatbeheer) staan de inmiddels door Windows gedetecteerde hardware-items. De met een geel vraagteken gemarkeerde hardware-items zijn voor Windows onbekend en daarom nog niet van een driver voorzien.

Kijk dus even als je zoiets ziet en meldt het even hier.

Bedankt,

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de onduidelijkheid. Het staat er niet echt duidelijk.

Ik zal het wat beter proberen uit te legen. Als ik mijn pc opstart, dan heb ik aan de onderkant en de rechterzijkant een grootte zwarte balk( ik zie dat maar een deel van mijn beeld). Dit kan ik fixen door op een knop van mijn beeldscherm (alle beeldschermen hebben volgens mij zo'n knop) genaamd auto adjust te drukken. Deze knop zorgt er voor dat het beeld zo wordt verplaatst dat ik mijn hele beeld weer kan zien. Maar mijn pc onthoudt niet waar mijn beeld moet staan, met als gevolg dat ik elke keer weer op die knop moet drukken.

Dit doet mijn beeldscherm ook als ik een programma die een andere resolutie hanteerd opstart.

Als het nog onduidelijk is dan hoor ik het vanzelf wel :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 andere monitor, maar dit heeft mijn eerder geen probleem veroorzaakt. Ik heb de andere monitor nu al meer dan 1 half jaar en ik heb mijn beeldschermprobleem pas voor 2 week.

Ook heb ik gekeken of mijn besturingsprogramma goed waren, er stonden geen gele vraagtekentjes achter.

Dus ik weet echt niet waar het aan zou moeten liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.