Ga naar inhoud

[OPGELOST] Witte taakbalk en sidebar Nero/Vista


Gast chucky-73

Aanbevolen berichten

Op mijn laptop heb ik Nero 7 Ultra 7.10.1.0 op een Vista 32 bits platvorm draaien en sinds kort krijg ik op mijn buroblad een wit vlak om de sidebar en de taakbalk is ook wit inneens. Dit gebeurt als ik nero expres opstart.

Ik heb nero eraf gegooid en daarna nero cleaner erover heen laten gaan om echt alles te wissen. Toen weer opnieuw geinstalleerd maar noch steeds het zelfde probleem.

Weet iemand waardoor dit veroorzaakt word?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee...systeem herstel ging niet ver genoeg terug (jammer in Vista) dus Nero er afgegooid en nero cleaner er over heen laten draaien, toen CC cleaner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk ook dat het em in het register zit...zag trouwens ook dat ik een verouderde Nero clean had. Ga nu alles weer ff verwijderen en dan de nieuwe cleaning tool gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er achter gekomen wat het probleem was.

Mijn vriendin heeft omdat ze een beetje slecht zient is de lettertypen groter gemaakt dan 95 DPI ze had het voor het gemak op 140 DPI gezet en dan krijg je het probleem dat alles een witte achtergrond kreeg als je Nero Express kiest :)

Dus als je de icoontjes en de letters wilt gaan vergroten zodat je het beter kunt zien of lezen kun je maximaal tot 120 DPI gaan om alles te kunnen gebruiken in Nero.

- Op je buroblad rechter muisknop

- Aan persoonlijke voorkeur aanpassen (klikken)

- links bovenin lettertypen groter kleiner maken (Klikken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.