Ga naar inhoud

draadloze camera streaming op pc ?


nbalivenba

Aanbevolen berichten

Klopt, er zijn een heel scala van deze camera's op de markt. Je kan beelden bekijken en opnemen op je PC, Smartphone etc...

Wel uitkijken voor de bandbreedte van je netwerk. Ik verschillende soorten van dit soort installaties draaien, dus als je meer info wil, vraag maar.

kan je ook een specifiek zoekwoord geven waarmee ik op google ofzo die cameras kan vinden en hoe sluit ik die dan juist aan op myn computer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de aansluiting betreft, je neemt de camera gewoon op in je netwerk, wireless of bekabeld. Je kan dan de beelden bekijken via een browser (de meeste camera's hebben een ingebouwde webserver), of via een apart stukje software (gewoonlijk meegeleverd). Met die software kan je gewoonlijk ook beelden opnemen op je PC. Doordat ze in je thuisnetwerk zitten kan je ze ook vanop afstand via het internet bekijken. Als je googeld op IP camera's vindt je wel één en ander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.