Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

Probleem met draadloze muis op laptop.

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp

#1 stephane4

stephane4

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 32 berichten

Geplaatst 03 september 2011 - 14:44

Ik heb een logitech M705 marathon muis, die werkt perfect op mijn PC maar als ik ze op de laptop aansluit dan doet ze vreemde dingen. De aanwijzer beweegt soms zelfs als de muis niet beweegt, ze is heel inaccuraat en soms wordt de aanwijzer zelfs wild.
Aangezien ze op mijn PC werkt op alle ondergronden neem ik aan dat het de fout is van de draadloze internet verbinding op mijn laptop, maar normaal zou dit toch niet mogen?

#2 Jürgen

Jürgen

Ervaren Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 3771 berichten

Geplaatst 03 september 2011 - 14:50

Beschikken de pc en de laptop over hetzelfde besturingssysteem en heb je dezelfde drivers gebruikt? Staan er buiten je draadloos netwerk nog andere draadloze apparaten in de buurt wanneer je de muis gebruikt op je laptop?

#3 stephane4

stephane4

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 32 berichten

Geplaatst 03 september 2011 - 20:03

Beschikken de pc en de laptop over hetzelfde besturingssysteem en heb je dezelfde drivers gebruikt? Staan er buiten je draadloos netwerk nog andere draadloze apparaten in de buurt wanneer je de muis gebruikt op je laptop?

DE PC draait op windows 7, de laptop op vista en de drivers zijn dezelfde. Het hangt ervan waar ik de laptop gebruik, bij sommige vrienden is er andere draadloze apparatuur bij andere geen.

#4 clarkie

clarkie

Super Moderator

• Super Moderator
  • 20963 berichten

Geplaatst 03 september 2011 - 20:55

Staat de receiver goed opgesteld, op één lijn met de muis, zodat er een goed ontvangst is?
Radio, microgolfoven, draadloze TF, ......, kunnen storing veroorzaken.

Tips over Windows 8 vind je hier (klik erop).

Maak regelmatig een systeemback-up van de Windows-partitie !!!

#5 stephane4

stephane4

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 32 berichten

Geplaatst 04 september 2011 - 15:46

Ja die staat op 1 lijn.

#6 clarkie

clarkie

Super Moderator

• Super Moderator
  • 20963 berichten

Geplaatst 04 september 2011 - 16:08

Staat er een draadloze telefoon of dergelijke in de buurt die storing kan geven?

Tips over Windows 8 vind je hier (klik erop).

Maak regelmatig een systeemback-up van de Windows-partitie !!!

#7 Jürgen

Jürgen

Ervaren Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 3771 berichten

Geplaatst 04 september 2011 - 16:20

Staat er een draadloze telefoon of dergelijke in de buurt die storing kan geven?

DE PC draait op windows 7, de laptop op vista en de drivers zijn dezelfde. Het hangt ervan waar ik de laptop gebruik, bij sommige vrienden is er andere draadloze apparatuur bij andere geen.

Aangezien ze op mijn PC werkt op alle ondergronden neem ik aan dat het de fout is van de draadloze internet verbinding op mijn laptop, maar normaal zou dit toch niet mogen?

En wat als je de draadloze verbinding van je laptop eens uitschakeld?

Heb je de drivers van de website gedownload of een meegeleverde cd-rom gebruikt.

Bewerkt door Jürgen, 04 september 2011 - 16:25.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!