Ga naar inhoud

Probleem met draadloze muis op laptop.


stephane4

Aanbevolen berichten

Ik heb een logitech M705 marathon muis, die werkt perfect op mijn PC maar als ik ze op de laptop aansluit dan doet ze vreemde dingen. De aanwijzer beweegt soms zelfs als de muis niet beweegt, ze is heel inaccuraat en soms wordt de aanwijzer zelfs wild.

Aangezien ze op mijn PC werkt op alle ondergronden neem ik aan dat het de fout is van de draadloze internet verbinding op mijn laptop, maar normaal zou dit toch niet mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beschikken de pc en de laptop over hetzelfde besturingssysteem en heb je dezelfde drivers gebruikt? Staan er buiten je draadloos netwerk nog andere draadloze apparaten in de buurt wanneer je de muis gebruikt op je laptop?

DE PC draait op windows 7, de laptop op vista en de drivers zijn dezelfde. Het hangt ervan waar ik de laptop gebruik, bij sommige vrienden is er andere draadloze apparatuur bij andere geen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er een draadloze telefoon of dergelijke in de buurt die storing kan geven?
DE PC draait op windows 7, de laptop op vista en de drivers zijn dezelfde. Het hangt ervan waar ik de laptop gebruik, bij sommige vrienden is er andere draadloze apparatuur bij andere geen.
Aangezien ze op mijn PC werkt op alle ondergronden neem ik aan dat het de fout is van de draadloze internet verbinding op mijn laptop, maar normaal zou dit toch niet mogen?

En wat als je de draadloze verbinding van je laptop eens uitschakeld?

Heb je de drivers van de website gedownload of een meegeleverde cd-rom gebruikt.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.