Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

programma overzetten

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
3 reacties op dit onderwerp

#1 jteu2002

jteu2002

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 14 berichten

Geplaatst 06 februari 2008 - 06:24

hoe kan men best programmas en settings overzetten op een nieuwe pc
heb op mijn oude pc enkele programmas staan die ik ook wil op mijn nieuwe pc ook zou ik graag mijn paswoorden/logins saven
hoe moet dit ik heb een externe HD om alles op te zetten indien dit mogelijk is

#2 Guest_Masters_*

Guest_Masters_*
  • Gasten

Geplaatst 06 februari 2008 - 09:41

log in met het account waarvan je alles wil overzetten (programmas lukt nooit, die moet je herinstalleren).

Ga naar start - alle programma's - bureauaccessoires - systeemwerkset - wizard bestanden & instellingen overzetten.

Dan gewoon de wizard volgen, en op de nieuwe pc dezelfde uitvoeren.

#3 tibzie

tibzie

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 155 berichten

Geplaatst 10 februari 2008 - 18:30

Even ter verduidelijking: geinstalleerde programma's maken meestal gebruiken van het register om waarden in weg te schrijven dus die programma's kan je niet overzetten tenzij je een totale backup maakt van je harde schijf op een andere hardeschijf en dan... (praktisch gezien zeer moeilijk) maar programma's die je niet geinstalleerd hebt zoals hijackthis (deze programma's herken je omdat ze niet in de software lijst voorkomen) kan je gewoon kopieren dmv een geheugenstick.

#4 Vernsnjebr

Vernsnjebr

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 81 berichten

Geplaatst 13 februari 2008 - 07:33

Je kan ook bijvoorbeeld je volledige HD kopiëren, zodat geen gegevens verloren gaan...
Achteraf kun je dan je programma's herinstalleren.
(Dit is een programmatje dat je volledige harde schijf kopieert)

groetjes,
Vernsjebr

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!