Ga naar inhoud

Waar en hoe kan ik gecomprimeerde e-mails terug vinden van Outlook Express onder xp


beun_co

Aanbevolen berichten

Hallo, vorige week kwam er op mijn scherm bezig met comprimeren van mails uit Outlook express. Toen ik nadien OE weer ging opstarten merkte ik dat alle mails weg waren. Weet iemand waar ik die kan terugvinden en hoe ik ze kan terug uitpakken of terug in Outlook Express kan krijgen?

Mvg Beunco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo remo repair is de oplossing.
Dat lijkt me erg vreemd. Remo Repair is geschikt voor Outlook en niet voor Outlook Express ? Hoe heb je die Outlook Express-bestanden dan met Remo kunnen terughalen ? Of was je mailprogramma inderdaad Outlook i.p.v. Outlook Express ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

.pst-bestanden zijn bestanden die bij Outlook horen, bij Outlook Express zijn het .dbx-bestanden ... vandaar dat het mij onwaarschijnlijk leek dat je met Remo succes zou kunnen gehad hebben. Je kan het proberen, maar bij Outlook Express gaat dat niet lukken. Dan zal je eerder de suggestie van Clarkie in post 2 moeten volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

den Outlook express
Dat is dus duidelijk ... dan heb je niets aan .pst-bestanden. Deze staan bovendien in een tijdelijke map (temp), wat ook al geen goed nieuws is. Heb je misschien een Office-pakket op deze PC gedownload (waar Outlook onderdeel van is) ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.