Ga naar inhoud

Aldi laptop 15,6" Medion


simpa

Aanbevolen berichten

hallo!

ik wil voor mijn zoon een laptop kopen en zie dit prachtig aanbod van Aldi,

mij kennis is te beperkt vandaar weet er iemand of die geschikt is voor spelletjes te spelen ?

alvast bedankt voor de info! :-)

groeten

Patricia

ALDI - vanaf woensdag 09/11/2011

MEDION®MD98760 15,6" Notebook

  • 39,6 cm/15,6" led-breedbeeldscherm met HD-resolutie van 1366 x 768 pixels en led-backlighttechnologie
  • Intel® Core™ i3-2330M-processor van de 2de generatie met geïntegreerde grafische functies (2,20 GHz, 3 MB Intel® Smart Cache, Intel® Hyper-Threading-technologie)
  • NVIDIA® GeForce® GT555M DirectX® 11 met 1024 MB geheugen
  • 750 GB harde schijf (S-ATA)
  • 4 GB SDRAM-werkgeheugen¹
  • multi-standaard dvd/cd-brander²
  • WiFI³ en Bluetooth 3.0 geïntegreerd
  • incl. DVB-T tv tuner mini-adapter en afstandsbediening
  • ingebouwde 1,3 MP-webcam met microfoon
  • krachtige Li-ionaccu met 8 cellen voor duurzaam gebruik
  • uitgebreid softwarepakket met Windows® 7 Home Premium
  • talrijke aansluitmogelijkheden met o.a. 1 x HDMI en 1 x USB 3.0
    3 jaar garantie
    incl. € 0,05 Recupel

1. Bij computers die zijn uitgerust met een werkgeheugen van 4 GB is niet het volledige werkgeheugen beschikbaar voor besturingssysteem en toepassingen. Het bruikbare geheugen kan wisselen en is afhankelijk van de systeemconfiguratie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima huis-, tuin-, en keuken laptop...een goede all-rounder voor het gewone gebruik.

Compact en mobiel, apart numeriek klavier, HMDI en USB 3, de meest noodzakelijke software meegeleverd.

Je gaat er uiteraard een aantal spelletjes kunnen op draaien, maar een echte gamelaptop is het niet...daarvoor moet je toch wel rekenen op een budget van een €1200 à €1500...:dong:

Verder heb je 3 jaar volledige garantie, wat toch wel een jaar meer is dan normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.