Ga naar inhoud

outlook en webmail


familymen

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik ga binnenkort een weekje weg voor het werk en zou graag mijn e-mails kunnen lezen op mijn laptop. Wat ik dus kan doen met telenet webmail, nu is het probleem als mijn vrouw de emails leest op de desktop dan kan ik die niet meer vinden in webmail. Ik heb al het vakje "bericht bewaren op server " aangevinkt maar dat helpt ook niet.

Iemand een idee.

Thanks

Steven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dient in Outlook (tijdelijk) in te stellen dat de berichten op de Telenet-server moeten bewaard blijven.

- ga naar "extra" en kies "accountinstellingen".

- selecteer nu het account waarvan je de e-mails op de server wilt laten bewaren en klik op de knop "wijzigen" bovenaan.

- klik nu op de knop "meer instellingen".

- Klik nu op het tabblad "geavanceerd" en zit een vinkje naast de optie "Een kopie van berichten op de server achterlaten".

post-20447-1417704645,9527_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dient in Outlook (tijdelijk) in te stellen dat de berichten op de Telenet-server moeten bewaard blijven.

- ga naar "extra" en kies "accountinstellingen".

- selecteer nu het account waarvan je de e-mails op de server wilt laten bewaren en klik op de knop "wijzigen" bovenaan.

- klik nu op de knop "meer instellingen".

- Klik nu op het tabblad "geavanceerd" en zit een vinkje naast de optie "Een kopie van berichten op de server achterlaten".

[ATTACH=CONFIG]14663[/ATTACH]

Ja dat heb ik dus gedaan, maar van het ogenblik de mail op de desktop wordt gelezen, krijg ik hem niet meer op webmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.