Ga naar inhoud

Computer start niet meer op in veilige en normale modus krijg alleen een zwart scherm


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem mijn pc wil niet meer opstarten.Heb vroeger al prblemen ermee gehad maar heb ze steeds kunnen verwijderen.De pc is een acer aspire 7720G dat op windows vista draaid. Volgens mij gaat het over een geinfecteerde file op mijn C: Ook kon ik 15 min geleden mijn computer gewoon in veilige modus opstarten maar nu gaat dit zelfs niet :rofl: ik krijg juist een zwart scherm.Zou iemand mij alsjeblief willen helpen :adore:

mvg lo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ai ai dat klinkt niet zo goed he .... als het mag wil ik hier helpen:is het mogelijk voor jou om je harde schijf uit je laptop te halen en bij iemand die een HD dock heeft aan te koppelen en je harde schijf daar eens te laten scannen op virussen etc.?

zo kan het virus uit je HD verwijdert worden indien het niet meer mogelijk is om in veilige modus of andere methodes op te starten.

Maar als er nog andere mogelijkheden zijn geen nood.....;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel nee ik denk wel waardoor de computer ''crashte'' op het moment dat hij een software aan het installeren was heb ik per ongeluk op de uitknop gedrukt.Denk dat daar door is dat hij niet meer wil opstarten.

---------- Post toegevoegd om 18:03 ---------- Vorige post was om 18:01 ----------

dank jullie beide voor het helpen dit probleem op te lossen :-) hoop dat we een oplossing vinden

---------- Post toegevoegd om 18:05 ---------- Vorige post was om 18:03 ----------

Ook zal de harde schijf jammer genoeg niet eruit graken want zelf ben ik nog maar een dummy op dit vlak en het is een laptop,ben bang dat ik componenten zal beschadigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.