Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?


Foto
- - - - -

Windows Verkenner werkt niet meer


  • Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
49 reacties op dit onderwerp

#1 WhichOne

WhichOne

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 24 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 15:23


Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Asus K93S (etc.). Nu heb ik aan het begin wat overbodige software verwijderd en sindsdien heb ik problemen met o.a. Windows verkenner (na 5 seconden de melding Windows verkenner werkt niet meer). Soortgelijke melding wanneer ik bijvoorbeeld in Word een document wil opslaan, vreselijk irritant.

Na wat onderzoek lijkt het te komen doordat ik enkele Games van Oberon via het configuratiescherm heb verwijderd, zie ook een eerder topic op dit forum: http://www.pc-helpfo...814/index3.html

Mijn probleem is echter dat ik allemaal software (word, virusscanner, etc.) sindsdien op mijn laptop heb gezet en er ook voor mijn werk al flink mee bezig ben geweest. Ik wil dus in feite wel terug naar het punt dat die Oberon Games er nog opstaan zodat de problemen niet meer opduiken, maar dan wél met behoud van mijn huidige programma's/werkvoortgang. Ik heb een externe harde schijf voor de nodige opslag indien noodzakelijk. Wie kan mij uitleggen hoe ik dit het beste kan aanpakken, of waar ik precies die Games weer vandaan kan halen, o.i.d.?! Help help

Mvg

#2 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 15:31

Of dat die melding echt te maken heeft met Oberon Games betwijfel ik. Je kan dit proberen:

- ga naar het startmenu en typ het woord cmd
Druk nog NIET op enter. Klik bovenaan in het menu dat je krijgt op cmd en kies "Als administrator uitvoeren".
- Typ daarna in het zwarte scherm het commando sfc /scannow

Windows controleert nu de systeembestanden en herstelt ze indien nodig.

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".


#3 WhichOne

WhichOne

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 24 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 15:34

Probleem is dat wanneer ik nog niet eens klaar ben met het typen van cmd hij de windows verkenner foutmelding al geeft en het startmenu dus weer afsluit. Een andere manier om bij cmd te komen?

#4 Gerjannn

Gerjannn

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 841 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 15:36

Je zou kunnen proberen om met systeemherstel je pc weer te herstellen. Ben je hier bekend mee?

#5 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 15:37

U kan proberen het commando rechtstreeks in te typen in het menu:

- klik op het startmenu en typ sfc /scannow en druk op enter.

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".


#6 WhichOne

WhichOne

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 24 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 15:42

@ Gerjannn: Systeemherstel ben ik helaas niet bekend mee. Echter, mocht ik daar mee gaan werken, dan verlies ik toch ook alle sindsdien door mijzelf geinstalleerde programma's en mijn werk? Dat is niet de bedoeling.

@ Kurtt: Ik heb het geprobeerd, echter het zwarte scherm verschijnt dan enkel een oogopslag, sneller dan dat ik met mijn ogen kan knipperen verdwijnt het weer.

#7 Gerjannn

Gerjannn

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 841 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 15:43

Klopt, dat is het nadeel. Je bestanden blijven ongewijzigd maar de programma's die je in de tussentijd geïnstalleerd heb zullen verwijderd worden.

#8 Asus

Asus

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 17660 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 15:44

Hoe je een herstelpunt terug zet in Windows 7 kan je bekijken als je hier klikt.

De software die nadien werd geïnstalleerd ga je moeten herinstalleren...opgeslagen documenten, foto's, enz... blijven behouden.

#9 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 15:45

Waarschijnlijk geeft een geinstalleerd programma (of het proces daarvan) een conflict met de windows verkenner.

Je kan deze werkwijze proberen en de "dader" zoeken:
VistaBits - Windows Verkenner (explorer.exe) is gestopt en wordt afgesloten

Meer info: http://answers.micro...c9-e92f2dfec176

Bewerkt door Kurtt, 22 november 2011 - 15:50.

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".


#10 WhichOne

WhichOne

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 24 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 15:48

Ik heb overigens geen Vista, weet niet of dat uitmaakt. Echter met dat programma vind ik direct 257 shells... Er is geen mogelijkheid om de verwijderde spellen ergens weer vandaan te halen en er weer op te zetten?

#11 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 15:52

- Hebt u Windows 7?
- Als cmd niet werkt, kan je in veilige modus met opdrachtprompt opstarten en daar het commando sfc /scannow opgeven.
Om in veilige modus te geraken druk je constant en meerdere malen op F8 tijdens het opstarten van de PC.

We kunnen ook eens zien of er geen virussen op je pc zitten.

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".
Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".
Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.
Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.
De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

 [/HR]
2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".
Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Bijlage 12634)

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

 [/HR]
3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.


Bewerkt door Kurtt, 22 november 2011 - 15:58.

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".


#12 WhichOne

WhichOne

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 24 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 15:54

Ik heb Windows 7 Home Premium (met Service Pack 1). Ik heb overigens ook via Systeemherstel een overzicht met de verwijderde spellen gevonden.

#13 Asus

Asus

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 17660 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 16:14

Probeer dan zo ver mogelijk terug te gaan in de tijd...na het uitvoeren van het systeemherstel neem je best je opstarters eens grondig onder handen met Soluto (klik er op)...nadien kan je een HijackThislogje plaatsen, zie post 11 van Kurtt.

#14 WhichOne

WhichOne

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 24 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 16:45

screenshots verwijderde bestanden (spellen Oberon)
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

cmd sfc/scannow
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

screenshot hijackthis
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

#15 Gerjannn

Gerjannn

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 841 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 16:49

Het is voor de experts makkelijker om alles at in het log van hijackthis te kopiëren en hier te plakken ;)

#16 WhichOne

WhichOne

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 24 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 16:51

Weet ik, deed ik normaal in het verleden ook, maar Hijackthis gaf meerdere foutmeldingen. Lukte me niet om de scan überhaupt te selecteren en dus ook niet om naar het kladblok te kopiëren.

Bewerkt door WhichOne, 22 november 2011 - 16:57.


#17 Asus

Asus

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 17660 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 17:10

Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis.


Je kan best HijackThis uitvoeren via de map zoals dat hierboven wordt beschreven.

HJTmap.jpg

#18 WhichOne

WhichOne

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 24 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 17:15

Excuses, hierbij het logbestand:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 17:14:18, on 22-11-2011
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16421)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKOSD2\ATKOSD2.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Live Update\ALU.exe
C:\Windows\AsScrPro.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\Sonic Focus\SonicFocusTray.exe
C:\Program Files (x86)\Renesas Electronics\USB 3.0 Host Controller Driver\Application\nusb3mon.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Media\DMedia.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Hotkey\HControlUser.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\Wireless Console 3\wcourier.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\USBChargerPlus\USBChargerPlus.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\CLMLSvc.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox 4.0 Beta 9\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox 4.0 Beta 9\plugin-container.exe
C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Asus | MSN
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Asus | MSN
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Hotmail, Messenger, nieuws en entertainment vind je op MSN.nl
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Bing
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Asus | MSN
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: IESpeakDoc - {8D10F6C4-0E01-4BD4-8601-11AC1FDF8126} - C:\Program Files (x86)\Atheros\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java™ Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Nuance PDF Reader-reminder] "C:\Program Files (x86)\Nuance\PDF Reader\Ereg\Ereg.exe" -r "C:\ProgramData\Nuance\PDF Reader\Ereg\Ereg.ini"
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSPRP] "C:\Program Files (x86)\ASUS\APRP\APRP.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSWebStorage] C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\3.0.84.161\AsusWSPanel.exe /S
O4 - HKLM\..\Run: [IAStorIcon] C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SonicMasterTray] C:\Program Files (x86)\ASUS\Sonic Focus\SonicFocusTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NUSB3MON] "C:\Program Files (x86)\Renesas Electronics\USB 3.0 Host Controller Driver\Application\nusb3mon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ATKOSD2] C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKOSD2\ATKOSD2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATKMEDIA] C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Media\DMedia.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HControlUser] C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Hotkey\HControlUser.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Wireless Console 3] C:\Program Files (x86)\ASUS\Wireless Console 3\wcourier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [USBChargerPlusTray] C:\Program Files (x86)\ASUS\USBChargerPlus\USBChargerPlus.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateLBPShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\LabelPrint\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\LabelPrint" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\LabelPrint\2.5"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateP2GoShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\6.0"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Jarno\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-21-1444791565-949582181-2614537712-1000\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'UpdatusUser')
O4 - HKUS\S-1-5-21-1444791565-949582181-2614537712-1000\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'UpdatusUser')
O4 - Global Startup: AsusVibeLauncher.lnk = C:\Program Files (x86)\ASUS\AsusVibe\AsusVibeLauncher.exe
O4 - Global Startup: FancyStart daemon.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {7815BE26-237D-41A8-A98F-F7BD75F71086} - C:\Program Files (x86)\Atheros\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send by Bluetooth to - {7815BE26-237D-41A8-A98F-F7BD75F71086} - C:\Program Files (x86)\Atheros\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll
O23 - Service: AFBAgent - Unknown owner - C:\Windows\system32\FBAgent.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: ASLDR Service (ASLDRService) - ASUS - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Hotkey\ASLDRSrv.exe
O23 - Service: Atheros Bt&Wlan Coex Agent - Atheros - C:\Program Files (x86)\Atheros\Ath_CoexAgent.exe
O23 - Service: AtherosSvc - Atheros Commnucations - C:\Program Files (x86)\Atheros\Bluetooth Suite\adminservice.exe
O23 - Service: ATKGFNEX Service (ATKGFNEXSrv) - ASUS - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKGFNEX\GFNEXSrv.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update-service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel® Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel® Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Updatus\daemonu.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: Intel® Turbo Boost Technology Monitor 2.0 (TurboBoost) - Intel® Corporation - C:\Program Files\Intel\TurboBoost\TurboBoost.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel® Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 12364 bytes

#19 Asus

Asus

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 17660 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 17:17

Prima !

De malware-experts worden verwittigd...zodra ze online zijn analyseren ze je logje en begeleiden ze je verder...:top:

#20 WhichOne

WhichOne

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 24 berichten

Geplaatst 22 november 2011 - 17:18

Bedankt!




0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!