Ga naar inhoud

[OPGELOST] cursor doet raar


irene

Aanbevolen berichten

De laatste tijd heb ik nogal problemen met mijn cursor:

in plaats dat hij bv het bekende pijltje is verandert hij in een zwart rondje met een streepje erdoor en soms is hij rood rondje met streep

Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.

Ik schud dan wat met mijn muis (draadloze Logitech) en dan schiet hij meestal terug in het pijltje.Maar daarnet bleef hij zwart en viel er dus ook niet meer mee te werken en leek alles 'vast' te staan.

Ik kreeg het idee dat het aan mijn muis zou liggen maar doordat hij daarnet vast bleef staan (kon ook touchpad van mijn laptop niet gebruiken) denk ik dat het mogelijk toch aan mijn keybord zou kunnen liggen.

Ik heb een Dell Inspiron 6400 sinds ca 6 maanden.

Hij heeft al een nieuw keybord gekregen (garantie)

Wie weet raad ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het keypad (dat is de ingebouwde muis toch ?) werkt wel goed en daarom had ik al een vermoeden dat het aan mijn draadloze muis zou kunnen liggen.

Regematig klik ik iets aan met draadloze mijn muis...geen reactie...daarna geef ik een klapje op mijn touchpad ( wat is het verschil ?) en dan doet hij de opdracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.