Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?


Foto
- - - - -

Kaartlezer


  • Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
9 reacties op dit onderwerp

#1 12jumbo

12jumbo

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 47 berichten

Geplaatst 16 januari 2012 - 15:31


Bij het starten van mijn kaartlezer krijg ik volgende boodschap deze toepassing kan niet worden gestart omdat beid35applayer.dll niet kan worden gevonden.Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.
Wie kan mij zeggen hoe ik dit oplos???

Smart Card Reader www.beid.be ACR38U-CFC-BLI S/N401012618

Bewerkt door 12jumbo, 16 januari 2012 - 15:37.
info kaartlezer


#2 Gerjannn

Gerjannn

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 841 berichten

Geplaatst 16 januari 2012 - 15:44

Ga naar start, configuratiescherm, systeembeheer, computerbeheer, apparaatbeheer en zoek daar je kaartlezer op. Druk daar met de rechtermuisknop op en kies 'Installatie ongedaan maken'. druk daarna met je rechtermuisknopop je computernaam (bovenin) en kies 'zoeken naar gewijzigde apparaten'. Hierna zou je pc de kaartlezer opnieuw moeten herkennen en de drivers installeren.

#3 Beerke10

Beerke10

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 167 berichten

Geplaatst 16 januari 2012 - 15:51

Hallo 12jumbo,

je kan hier beid35applayer.dll (klik op de link) downloaden. Kopieer het bestand in de map C:\Windows.
Indien je de boodschap krijgt dat het bestand al bestaat, kies je voor Overschrijven.

mogelijk moet het bestand ook nog geregistreerd worden:

Klik op Start, Uitvoeren (of het zoekvenster in Windows 7) en typ regsvr32 beid35applayer.dll (let op de spatie) en druk op Enter.

Noteer de boodschap die je krijgt, en laat eens weten of je probleem met je kaartlezer is opgelost.

Beerke10


Vul je systeemgegevens in bij je profiel, zo kunnen we je beter, sneller en gerichter helpen.

#4 12jumbo

12jumbo

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 47 berichten

Geplaatst 16 januari 2012 - 16:27

Ga naar start, configuratiescherm, systeembeheer, computerbeheer, apparaatbeheer en zoek daar je kaartlezer op. Druk daar met de rechtermuisknop op en kies 'Installatie ongedaan maken'. druk daarna met je rechtermuisknopop je computernaam (bovenin) en kies 'zoeken naar gewijzigde apparaten'. Hierna zou je pc de kaartlezer opnieuw moeten herkennen en de drivers installeren.


Ik heb al deze stappen doorlopen maar in apparaatbeheer kan ik de kaartlezer niet vinden??
Dus ik denk dat de driver weg is???

Wat Nu??

#5 12jumbo

12jumbo

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 47 berichten

Geplaatst 16 januari 2012 - 17:13

Sorry toch mijn kaartlezer gevonden in apparaatbeheer en het gevraagde gedaan maar nog geen resultaat.
Kan geen beter stuurprogramma vinden dan dat wat op de computer is geinstalleerd.

#6 Gerjannn

Gerjannn

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 841 berichten

Geplaatst 16 januari 2012 - 17:16

Heb je de geboden oplossing van Beerke10 al uitgevoerf?

#7 12jumbo

12jumbo

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 47 berichten

Geplaatst 16 januari 2012 - 19:56

ja maar ook mislukt.

#8 clarkie

clarkie

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 20983 berichten

Geplaatst 16 januari 2012 - 20:07

Ga naar deze link (klik erop) en klik op Eid quick install Windows en voer uit.
Lost dat je probleem nog niet op voer dan deze oplossing uit.


Tips over Windows 8 vind je hier (klik erop).

Maak regelmatig een systeemback-up van de Windows-partitie !!!


#9 12jumbo

12jumbo

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 47 berichten

Geplaatst 16 januari 2012 - 21:02

Eid quick install Windows uitgevoerd en probleem opgelost.Bedankt aan iedereen.

#10 clarkie

clarkie

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 20983 berichten

Geplaatst 16 januari 2012 - 21:26

Dag 12jumbo,

Fijn te lezen dat je probleem opgelost.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:




0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!