Ga naar inhoud

Kaartlezer


12jumbo

Aanbevolen berichten

Bij het starten van mijn kaartlezer krijg ik volgende boodschap deze toepassing kan niet worden gestart omdat beid35applayer.dll niet kan worden gevonden.Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Wie kan mij zeggen hoe ik dit oplos???

Smart Card Reader www.beid.be ACR38U-CFC-BLI S/N401012618

aangepast door 12jumbo
info kaartlezer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start, configuratiescherm, systeembeheer, computerbeheer, apparaatbeheer en zoek daar je kaartlezer op. Druk daar met de rechtermuisknop op en kies 'Installatie ongedaan maken'. druk daarna met je rechtermuisknopop je computernaam (bovenin) en kies 'zoeken naar gewijzigde apparaten'. Hierna zou je pc de kaartlezer opnieuw moeten herkennen en de drivers installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo 12jumbo,

je kan hier beid35applayer.dll (klik op de link) downloaden. Kopieer het bestand in de map C:\Windows.

Indien je de boodschap krijgt dat het bestand al bestaat, kies je voor Overschrijven.

mogelijk moet het bestand ook nog geregistreerd worden:

Klik op Start, Uitvoeren (of het zoekvenster in Windows 7) en typ regsvr32 beid35applayer.dll (let op de spatie) en druk op Enter.

Noteer de boodschap die je krijgt, en laat eens weten of je probleem met je kaartlezer is opgelost.

Beerke10

Vul je systeemgegevens in bij je profiel, zo kunnen we je beter, sneller en gerichter helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar
start, configuratiescherm, systeembeheer, computerbeheer, apparaatbeheer
en zoek daar je kaartlezer op. Druk daar met de rechtermuisknop op en kies '
Installatie ongedaan maken
'. druk daarna met je rechtermuisknopop je computernaam (bovenin) en kies '
zoeken naar gewijzigde apparaten
'. Hierna zou je pc de kaartlezer opnieuw moeten herkennen en de drivers installeren.

Ik heb al deze stappen doorlopen maar in apparaatbeheer kan ik de kaartlezer niet vinden??

Dus ik denk dat de driver weg is???

Wat Nu??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 12jumbo,

Fijn te lezen dat je probleem opgelost.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.