Ga naar inhoud

Van pc naar samsung smart tv met een hub films kijken.


Aanbevolen berichten

Hoi,:-)

Weet iemand a.u.b :adore: wat ik hier aan kan doen...

Ik heb een smarthub gekocht voor mijn samsung smart televiesie voor films enz te kunnen kijken via mijn pc naar de televiesie.

Nu heb ik de allshare ge download van samsung op mijn computer maar nu werk hij alleen als ik de xvid films met Nederlands ondertiteld (ingebakken) download dan heb ik wel ontertiteling.

En als ik dvd5 download dan doen ze het meestal niet, of ik krijg geen ondertiteling zelfs als ik de film met nl subs download.

Maar als ik de film kijk via mijn pc met windows media player dan kan ik wel kijken met nl subs.

En als ik hem brand dan kan ik hem ook gewoon zien met nl subs op mijn tv met een dvd speler.

Het leek mijn so makelijk met z`n hub.

Hoe kan dat wie heeft hier ervaaring mee.

Groetjes en bedankt alvast...

:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Het lijkt erop dat voorlopig iedereen dit probleem heeft.

Gisteren heb ik Auto Gordion Knot gedownload en ik kan niet anders zeggen dat de kwaliteit heel

behoorlijk is op een TV van 102 cm. Je maakt er inderdaad een XVID van maar het is dan ook maar een paardenmiddel.

Mocht je inmiddels een manier hebben gevonden om de ondertiteling in de dvd zelf te 'bakken' dan hoor ik dat graag :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest even mijn eigen bericht opnieuw lezen om te begrijpen wat je bedoelt.

Auto Gordian Knot oftewel AGK is geen film maar een programma en voor zover ik weet freeware.

(Zo af en toe download ik een film i.p.v. een dvd in een doosje te kopen en daar betaal ik gewoon voor)

Wat AGK kan moet geloof ik ook met Nero kunnen maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Ik ben wel benieuwd of er verschil is. AGK doet er op mijn pc twee uur over en de kwaliteit is dan goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je spreekt in bericht 1 over films die je download, besef wel dat ik geen hulp mag bieden bij problemen bij illegaal gedownloade films.

Dus moeten we eerst de vraag stellen: zijn het legale of illegale gedownloade films?

Kijk ook de forumregels even na.

Ik moest even mijn eigen bericht opnieuw lezen om te begrijpen wat je bedoelt.

Auto Gordian Knot oftewel AGK is geen film maar een programma en voor zover ik weet freeware.

(Zo af en toe download ik een film i.p.v. een dvd in een doosje te kopen en daar betaal ik gewoon voor)

Wat AGK kan moet geloof ik ook met Nero kunnen maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Ik ben wel benieuwd of er verschil is. AGK doet er op mijn pc twee uur over en de kwaliteit is dan goed.

Hoi,:-)

Weet iemand a.u.b :adore: wat ik hier aan kan doen...

Ik heb een smarthub gekocht voor mijn samsung smart televiesie voor films enz te kunnen kijken via mijn pc naar de televiesie.

Nu heb ik de allshare ge download van samsung op mijn computer maar nu werk hij alleen als ik de xvid films met Nederlands ondertiteld (ingebakken) download dan heb ik wel ontertiteling.

En als ik dvd5 download dan doen ze het meestal niet, of ik krijg geen ondertiteling zelfs als ik de film met nl subs download.

Maar als ik de film kijk via mijn pc met windows media player dan kan ik wel kijken met nl subs.

En als ik hem brand dan kan ik hem ook gewoon zien met nl subs op mijn tv met een dvd speler.

Het leek mijn so makelijk met z`n hub.

Hoe kan dat wie heeft hier ervaaring mee.

Groetjes en bedankt alvast...

:top:

@Jboska,

Topicstarter is carlie1972.

Mijn vraag is dus ook gericht naar bericht 1 dat aangemaakt is door carlie1972.

Als je zelf een probleem hebt moet je een eigen topic aanmaken, zo blijft alles overzichtelijk.

Of heb je twee accounts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.