Ga naar inhoud

Xbox 360 live


ricardo425

Aanbevolen berichten

Hallo beste vrienden,

Onlangs ben ik veranderd van provider, van Base naar Telenet fibernet.

Nu, wanneer mijn zoon op Xbox live wil krijg hij deze melding: Your NAT type: Moderate.

Ook heeft hij maar een beperkte verbinding wanneer er een test word uitgevoerd.

Eerder had hij dit niet.

Dank voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ricardo425,

Verwijder de stroomtoevoer naar je router en wacht een 30tal seconden alvorens je deze opnieuw inschakelt. Als je nog steeds hetzelfde probleem hebt doe je het volgende.

Ga naar Mijn Telenet (met je gebruikersnaam en wachtwoord) en kijk eens als je daar instellingen terug vindt omtrent NAT of UPnP. Als je deze instellingen gevonden hebt voeg je een screenshot toe aan je volgende post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens te de instellingen van je router te bereiken op volgende manier:

Ga naar start - alle programma's - bureau-accessoires. Rechtsklik op de opdrachtprompt en selecteer uitvoeren als administrator. Typ volgende en druk op enter: ipconfig

Ga op zoek naar de waarde achter standaardgateway

Open je webbrowser en typ in de adresbalk de gevonden waarde (iets in de aard van 192.168.1.1)

Kom je bij de instellingen van je router, vind je daar de instellingen uit bericht 2 terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Deze zaak is opgelost door mijn provider die me geholpen heeft. Sorry dat ik hier niet meer op gereageerd heb, was het helemaal vergeten. Mijn standaardgateaway is zoals ik vermeld heb in bericht 3. Mijn zoon kan nu gewoon spelen, maar vermeld toch dat het niet dezelfde verbindingskwaliteiet is zoals bij die andere provider.

Dank voor de hulp en zal dit hier als opgelost markeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.