Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

[OPGELOST] YouTube filmpje blijft hangen bij "aantal keer bekeken"

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
3 reacties op dit onderwerp

#1 Housten44

Housten44

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 226 berichten

Geplaatst 29 februari 2008 - 18:20

Hallo,
ik heb een paar dagen geleden een filmpje op youtube gezet van een game.
Nu blijkt dat er staat dat het drie keer is bekeken, maar het is inmiddels 50 keer bekeken.
Ik vraag me ook af of het mogelijk is dat de labels niet te zien zijn bij de omschrijving van de video als men videoresultaten doorzoekt.

Misschien heeft de loodzware server van youtube wat tijd nodig, maar na meer dan 24 uur zou dat gebeurd moeten zijn.

Mvg
Geplaatste Afbeelding

#2 Guest_Masters_*

Guest_Masters_*
  • Gasten

Geplaatst 29 februari 2008 - 18:55

zijn dat 50 verschillende mensen die het bekeken hebben? Het kan namelijk zijn dat Youtube enkel de "unieke views" telt, en dat je dus met 1 pc zoveel mag gaan kijken als je wil, dat hij dan jou maar 1x gaat meetellen (werkt via ip-dinges enzo)

#3 Housten44

Housten44

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 226 berichten

Geplaatst 29 februari 2008 - 21:32

Nee zeker niet.
Dat filmpje bekijk ik nooit want tijdens het maken in movie maker heb ik het zodanig veel afgespeeld dat het me kotsbeu begon te worden.
Nuja... Ik heb het opnieuw op you tube gezet om te zien of het effect heeft. (sorry voor de ongeduldigheid) - ik heb een andere vraag namelijk de volgende:
Ik heb een ander filmpje van mijn account gegooit een week geleden van youtube maar dat filmpje staat nog steeds op mijn profiel als favoriet en het is zogezegd al reeds verwijderd als ik naar 'favorieten bewerken' ga.
het filmpje afspelen gaat gelukkig ook niet want het is wel dergelijk weg,
alhoewel het niet weg wilt uit mijn favorieten.

mvg
Geplaatste Afbeelding

#4 Housten44

Housten44

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 226 berichten

Geplaatst 15 maart 2008 - 21:30

Dit is opgelost. You tube had blijkbaar enkele weken nodig.
Geplaatste Afbeelding

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!