Ga naar inhoud

cpu loopt zwaar zonder niks te doen


martinscarface

Aanbevolen berichten

Je zegt Windows is pas net geïnstalleerd, hoe lang is dit geleden, nadat je alle onderdelen ingebouwd had?

Je Windows installatie is van 03 July 2011, kan dit kloppen?

Je vernoemd in je eerste bericht dat je een intel dual core 3.2 ghz in deze pc hebt, maar uit het Speccy logje kan ik opmaken dat het om een Intel Celeron 352 gaat.

Om te kijken of de fout niet aan Speccy te wijten is kan je CPU-Z(Klik) downloaden en controleren welke processor daar wordt weergegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

de Windows heeft zich vandaag ge update

bij de winkel zijden ze dat het een intel pentium d 3.2 ghz ik heb er 30 euro voor betaald ze zijden dat hij goed Windows 7 zal draaien en er ook spelen mee kan spelen .

zoals ik vandaag op school vroeg ben ik flink afgezet enis het een flut processor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als CPU-Z bevestigd dat het om een Intel Celeron 352 gaat hebben ze je idd afgezet.

Het lijkt me toch dat een PC winkel weet wat ze inbouwen in een pc, en ja helaas is het een processor die helemaal niet snel is. :dong:

Het is een single core die niet eens Hypertrading heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet anders dan mijn collega bijtreden en zeggen dat XP voor u de beste optie is gezien de specificaties van de PC.

Nu stel ik me echter wel vragen bij de WINKEL waar je de update hebt laten uitvoeren uiteraard,hoeveel heb je hiervoor betaald als ik zo vrij mag zijn dit te vragen????

Een Intel Celeron 352 verkopen voor een Duallcore 3.2 Ghz is echt wel een straffe kunst vermoed ik.:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zal ik morgen er windows xp op zeten

met geupdate bedoel ik windows 7 update sp 1 te gaan

de winkel waar ik het gekocht heb was niet dynabyte of paradigit het was een winkel eigenzaak waar ze ook digitale decoders en schotels verkochten en andere computer dingen het waren geen nederlanders u weet al wat ik bedoel ze hebben mij wel geholpen het waren aardige mensen de processor heb ik gekocht voor 30 en dan zonder de heatsink .

ik heb nog gekeken op internet voor een dual core processor alleen het is behoorlijk duur omdat ik al best veel geld ben kwijt geraakt bij de winkel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige processors kan je inderdaad gaan overclocken. Als dit in jouw geval een merkbaar positief resultaat zal opleveren is nog zo zeer de vraag.

Hou wel in rekening dat wanneer je overclocking toepast, je de garantie op je toestel verliest (als je daar al enig recht op had). Eveneens zal de temperatuur van je processor fors gaan stijgen.

In jouw geval valt ten zeerste te betwijfelen als overclocking een positief resultaat zal opleveren. Daarom zou ik voorstellen het risico niet te nemen mits je eventueel onderdelen kan beschadigen.

aangepast door Mako
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.