Ga naar inhoud

Ingebouwde webcam doet het niet.


Marla

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In Live Messenger ga ik naar Extra-audio en vidio instellingen dan naar :Select the webcam you want to use to place vidio calls.

Krijg ik 2 keuzes :Disable of Default-None.Krijg als antwoord:There is no webcam installed.De toetsen Fn+F9 geven ook geen efect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk nog iets vreemd op in het Speccy logje

Generic PnP Monitor (1600x900@60Hz)

(Illegal Vendor ID)

Installeer deze grafische kaart driver eens.

Een driver voor je webcam word niet aangeboden op de webiste van Medion.

Klik in apparaatbeheer eens op Beeldapparaten, hier zou je webcam vermeld moeten staan.

Rechtsklik op je webcam en kies Eigenschappen

Ga naar het tabblad Details

post-24526-1417704769,8977_thumb.png

Onder Eigenschap kies je voor Hardware-id's

Welke vermelding staat er in de eerste regel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat de webcam het nooit gedaan heeft.In het begin had ik daar op mijn lpt geen behoefte naar,dus eigelijk niet geprobeerd ook.(Mijn fout).k'Werk trouwens nog met 2 andere pc's op verschillende lokaties.Is nog wel in garantie,maar ik zie het niet zitten hem naar Medion(Nederland) te sturen.Via forums al veel negatiefs gelezen over die diensten,o.a,soms 3 maanden weg.

Desnoots via betaling hem laten herstellen,maar waar en bij wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd een vervelend gegeven :dong:

Het is natuurlijk niet duidelijk waar de oorzaak zit, zou het b.v een aansluiting of slecht contact in het binnenste van je laptop zijn dan zullen de kosten meevallen.

Maar zou de oorzaak een slecht functionerend interne usb poort/hub zijn, waar deze in een laptop vaak van gebruik maken en je moederbord zou vervangen dienen te worden dan word het een erg dure aangelegenheid terwijl je deze kosten niet zelf hoeft te dragen als je op de garantie van Medion terugvalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat de webcam het nooit gedaan heeft.In het begin had ik daar op mijn lpt geen behoefte naar,dus eigelijk niet geprobeerd ook.(Mijn fout).k'Werk trouwens nog met 2 andere pc's op verschillende lokaties.Is nog wel in garantie,maar ik zie het niet zitten hem naar Medion(Nederland) te sturen.Via forums al veel negatiefs gelezen over die diensten,o.a,soms 3 maanden weg.

Desnoots via betaling hem laten herstellen,maar waar en bij wie?

ik zou zeggen leer er van voor in de toekomst :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De les die ik geleerd heb is:koop vlees bij den beenhouwer.Aldi zal aan mij geen elektronica meer aansmeren,zie ook laatste uitgave

van testaankoop.Ik doe het ding nog wel eens open,om te zien of bij het insteken van het + ram geheugen,ik soms geen verbinding heb los gekoppeld.Dasle ik bedank U ontzettend voor wat U voor mij probeerde,mocht er nog iets + gebeuren,laat ik U

het zeker weten.Tot nog eens:Marla

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.