Ga naar inhoud

email


adriaan112b

Aanbevolen berichten

Ik krijg heel vaak de volgende tekst als ik mijn emails wil lezen.

De server heeft de verbinding beëindigd.

Met de volgende foutmelding:

Cannot establish SSL with IMAP server 173.194.65.108:993, SSL_connect error 10053

Configuratie:

Account: Gmail (xxx)

Server: imap.gmail.com

Gebruikersnaam: (xxx)

Protocol: IMAP

Poort: 143

Beveiligd(SSL): 0

CODE: 800ccc0f

Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet om het op te lossen.

Wie kan mij svp helpen?

Gr.Adriaan.

PC Helpforum moderator bericht:

Ik heb je emailadres verwijderd, want dit geeft kans op spam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat tandwiel vindt je terug in gmail zelf (klik erop) en niet in Windows live mail, staat ook in de handleiding dat je via de browser naar gmail moet.

In gmail moet de instelling staan zoals in de handleiding dan moet je in Windows live mail de rest van de instellingen nakijken.

Ook een mogelijkheid is om het gmail- account te verwijderen in Windows live mail en het opnieuw aan te maken zoals in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op gmail zelf klik krijg ik dus dit:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Aangemeld blijven

[h=1]Gmail[/h][h=2]Google's benadering van e-mail.[/h]

Gmail is gebaseerd op het idee dat e-mail intuïtiever, efficiënter en nuttiger kan worden gemaakt. En misschien kan e-mail zelfs leuk zijn. Gmail biedt tenslotte:

  • filing_cabinet-g42.png Veel ruimte
    Met meer dan 7684.160317 megabytes gratis opslagruimte
  • nosign-r42.png Minder spam
    Houd ongewenste berichten uit je Postvak IN.
  • mobile_phone-42.gif Mobiele toegang
    Lees je Gmail-berichten op je mobiele telefoon door in de webbrowser van je mobiele telefoon naar http://gmail.com te gaan. Meer informatie

En onder het tandwiel heb ik niet de optie instellingen voor Gmail.

---------- Post toegevoegd om 22:55 ---------- Vorige post was om 22:51 ----------

Misschien ten overvloedde maar mijn gmail account werkt dus onder Windows live mail

Link naar reactie
Delen op andere sites

En onder het tandwiel heb ik niet de optie instellingen voor Gmail

Je moet niet eronder kijken maar op het tandwiel klikken.

Dan zie je een menu war je op instellingen voor Gmail moet klikken.

En ja, je hebt al ten overvloedde vermeld dat je gmail account werkt onder Windows live mail.

Maar om dat account in Windows live mail te laten werken moet er een instelling in gmail zelf aangepast worden, zoals in de handleiding te zien is.

Als in Gmail de instelling juist staat, moet je controleren of de accountgegevens in Windows live mail kloppen.

Zoals eerder vermeld kan het verwijderen van het account in Windows live mail en het terug opnieuw instellen ook helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.