Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

film op dvd

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
2 reacties op dit onderwerp

#1 grijzegeus

grijzegeus

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 387 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 11:27

hello
ik probeer te werken met "film op dvd7 versie 7.0.3.7" van magix
een video van mijn kleindochter zou ik willen overzetten naar een dvd.
echter zijn er bepaalde stukken die ik zou willen wegsnijden en zet de beginmarker op het begin van het te verwijderen stuk en druk op "t" dan zet ik de marker op het einde ven het te verwijderen gedeelte en opnieuw op "t".
en nu moet er worden "geselecteerd" en op de Del-toets worden gedrukt maar het selecteren van het te verwijderen stuk lukt aan geen kanten
heeft iemand ervaring met dit programma? en kan mij een tip geven
groeten
grijzegeus

#2 Asus

Asus

Super Moderator

• Super Moderator
  • 17562 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 17:27

Ik heb geen ervaring met dit programma, maar vond hier wel tal van interessante tutorials terug : klik eerst op de titel, nadien kan je het PDF-bestand bekijken / downloaden.
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

#3 grijzegeus

grijzegeus

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 387 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 18:25

aan asus
dank voor je respons en verwijzingen.
intussentijd heb ik verder gezocht en ben nu tot de vaststelling gekomen dat mijn gedachtengang te gefixeerd was en dus (zoals zo dikwijls) altijd dezelfde fout bleef maken
dus opgelost maar werkelijk te lang om dat volledig uit te leggen sorry
bedankt nogmaals
groeten grijzegeus

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!