Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

Betrouwbaar programma

computer geluid link multimedia probleem products programma veilig video weet

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
13 reacties op dit onderwerp

#1 Fluffy

Fluffy

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 62 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 18:10

Weet iemand of het programma in de onderstaande link betrouwbaar en veilig is voor mijn computer:

http://www.glarysoft.com/products/utilities/glary-utilities/

#2 clarkie

clarkie

Super Moderator

• Super Moderator
  • 20973 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 18:35

Eerst vermelden dat ik het programma niet ken.
Zulke software veroorzaakt volgens mij vaak meer problemen als dat je er iets mee verbeterd.
Welke functies van het programma wil je gebruiken?

Ik zie dat er ook een register cleaner in zit, opgelet daar mee.
Vaak geraak je na zulke software te gebruiken pas echt in de problemen.
Ccleaner is op dat vlak wel te vertrouwen en wordt altijd aanbevolen op dit forum.

Bewerkt door clarkie, 27 februari 2012 - 18:37.

#3 stegisoft

stegisoft

Super Moderator

• Super Moderator
  • 27417 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 18:40

Ik heb zo juist het programma getest.
Bij installatie moet je wel set Glary search as my homepage and default search uitvinken.
Voor de rest een fantatische programma.
Is vrij snel.

Wanneer iets niet goed werkt dan kan je op menu klikken en dan Herstel centrum klikken en dan kan je wat verwijdert is in de register terug zetten.

Programma is volledig in het Nederlands behalve de help.

#4 Fluffy

Fluffy

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 62 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 19:23

Ccleaner is op dat vlak wel te vertrouwen en wordt altijd aanbevolen op dit forum.

Ik had gehoord dat Ccleaner een mislukt programma is en daarom van m'n computer heb afgehaald, maar dat programma kan dus het zo goed als het programma dat ik hier aangeef?

#5 clarkie

clarkie

Super Moderator

• Super Moderator
  • 20973 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 19:39

Ccleaner is degelijke software.
In Glary utilities zitten meer/ andere functies, maar gebruik je ze?

#6 Fluffy

Fluffy

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 62 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 19:46

Ik heb Glary Untilities nog niet gebruikt, omdat ik niet wist of het wel goed was.

#7 clarkie

clarkie

Super Moderator

• Super Moderator
  • 20973 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 19:51

Je zal zelf moeten beslissen of al die functies een meerwaarde zijn.

#8 Asus

Asus

Super Moderator

• Super Moderator
  • 17575 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 20:17

Ik ken een aantal mensen die dit programma op hun systeem hebben en die er zeer tevreden over zijn.

Wat stegisoft aanhaalt klopt als een bus : het programma is snel, en heeft een "1-klik" functie...opletten voor ongewenste extra's : kijk hier maar even.

Anderzijds stel ik me de vraag welke specifieke problemen je wil oplossen door het gebruik van dit programma ?...
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

#9 Fluffy

Fluffy

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 62 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 20:28

Anderzijds stel ik me de vraag welke specifieke problemen je wil oplossen door het gebruik van dit programma ?...

Nou, ik zie als ik naar mijn pc kijk telkens een rood lampje branden, die wil ik weg krijgen door zulke programma's te gebruiken. Alleen weet ik nou niet welke ik het beste kan gebruiken. Geen één, allebei of één van de twee.

#10 stegisoft

stegisoft

Super Moderator

• Super Moderator
  • 27417 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 23:34

Je mag gerust Glary utilities als Ccleaner installeren op uw computer.
Wat Ccleaner niet kan verwijderen kan Glary utilities wel of andersom.
Ze zijn allebei goed.

#11 Nederbelg

Nederbelg

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 133 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 23:41

Ik gebruik zelf de Advanced System Care van IObit.
Ik ben héél tevreden over dit programma. Hier is een gratis & betaalde versie van.
Kijk zelf maar eens voor meer info op hun website: www.iobit.com

#12 Asus

Asus

Super Moderator

• Super Moderator
  • 17575 berichten

Geplaatst 28 februari 2012 - 06:07

Advanced System Care van IObit.

Daar hadden we het als eens over in het verleden, als ik me niet vergis.

Een zogenaamd opruim- en optimalisatieprogramma dat ik helaas al een aantal keer een pc zag toasten ...geen enkele meerwaarde, integendeel : ik heb dit programma al meer ellende zien veroorzaken dan enig heilzaam effect weten uitoefenen...:dong:
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

#13 Fluffy

Fluffy

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 62 berichten

Geplaatst 28 februari 2012 - 10:57

Okay, het is dus niet het geval dat ze allebei zodanig aan mijn register komen dat er bijvoorbeeld een dll bestand of iets anders dat verwijderd wordt dat cruciaal is voor mijn pc.

#14 Kurtt

Kurtt

Ervaren Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 28 februari 2012 - 11:21

Okay, het is dus niet het geval dat ze allebei zodanig aan mijn register komen dat er bijvoorbeeld een dll bestand of iets anders dat verwijderd wordt dat cruciaal is voor mijn pc.

Zo'n programma's kunnen perfect zo'n goede dll wegsmijten. Het probleem is: er komen elke dag honderden (kleine) softwareprogramma's bij. Een registeropkuiser kan dit onmogelijk bijhouden (ook niet met dagelijkse updates). Soms moet zo'n registeropkuisprogramma "gokken" wat ze mag wegsmijten en wat niet.

Ik heb veel geëxperimenteerd met optimalisatieprogramma's en mijn conclusie is: houd het bij ccleaner. Die kan ook overbodige bestanden verwijderen, uw register opkuisen, ... en is veilig.

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: computer, geluid, link, multimedia, probleem, products, programma, veilig, video, weet

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!