Ga naar inhoud

Fluffy

Aanbevolen berichten

Eerst vermelden dat ik het programma niet ken.

Zulke software veroorzaakt volgens mij vaak meer problemen als dat je er iets mee verbeterd.

Welke functies van het programma wil je gebruiken?

Ik zie dat er ook een register cleaner in zit, opgelet daar mee.

Vaak geraak je na zulke software te gebruiken pas echt in de problemen.

Ccleaner is op dat vlak wel te vertrouwen en wordt altijd aanbevolen op dit forum.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo juist het programma getest.

Bij installatie moet je wel set Glary search as my homepage and default search uitvinken.

Voor de rest een fantatische programma.

Is vrij snel.

Wanneer iets niet goed werkt dan kan je op menu klikken en dan Herstel centrum klikken en dan kan je wat verwijdert is in de register terug zetten.

Programma is volledig in het Nederlands behalve de help.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken een aantal mensen die dit programma op hun systeem hebben en die er zeer tevreden over zijn.

Wat stegisoft aanhaalt klopt als een bus : het programma is snel, en heeft een "1-klik" functie...opletten voor ongewenste extra's : kijk hier maar even.

Anderzijds stel ik me de vraag welke specifieke problemen je wil oplossen door het gebruik van dit programma ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anderzijds stel ik me de vraag welke specifieke problemen je wil oplossen door het gebruik van dit programma ?...

Nou, ik zie als ik naar mijn pc kijk telkens een rood lampje branden, die wil ik weg krijgen door zulke programma's te gebruiken. Alleen weet ik nou niet welke ik het beste kan gebruiken. Geen één, allebei of één van de twee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.