Ga naar inhoud

fabrieksinstellingen terug zetten d.m.v. een recovery


survive

Aanbevolen berichten

ik heb een vraag, ben in het bezit van een acer aspire 5315 laptop sinds enige tijd probeer ik d.m.v. een recovery de fabrieks instelling van dit systeem terug te halen, via Alt + F10 kom ik in het daarvoor bestemde vak, hierbij moet ik een code zetten zodat deze recovery deze instellingen kan terug halen, deze code bestaat uit 6 nullen, doch helaas geeft deze aan dat deze code een foutieve code is, mijn vraag is nu hoe kan ik die fabrieksinstellingen terug halen, heb geen backup cd. B.V.D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb programma gedwonload en ge-installeerd ben met de rechter muisknop op PQservice gaan staan maar heb nergens change to active gezien ) en heb de pc opnieuw opgestart ben in het recovery programma gekomen nochthans krijg ik de melding ......restore failed reason 0xa 0000001, in iedere geval bedankt voor de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer je de recovery uit vanaf de herstelpartitie of via gebrande dvd's?

Want je kan ook de recovery op dvd branden en vanaf die dvd's een herstelling naar fabrieksinstellingen uitvoeren.

Als de recovery uitgevoerd wordt via dvd wordt er dan ook naar een code gevraagd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb helaas geen back up gemaakt moet vanuit he herstelpartitie proberen deze te herstellen helaas werkt de herstel ook niet. en je andere vraag kan ik helaas niet beantwoorden, heb deze pc gekocht met voor ingestelde programma/besturingssysteem

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn pc werkt nog vraag niet hoe, helaas kan ik geen back up maken daar ik niet alle bestanden heb, verder mijn harde schijf een variabele opslag capaciteit laat zien bv, nu staat die op bv 500 mb en over een tijdje bv op 2 gb, en zo gaat het maar door iedere keer een andere opslag capaciteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.