Ga naar inhoud

nieuwe onderdelen


Aanbevolen berichten

Aangezien mijn grafishe kaart het aan het begeven is moet ik opzoek naar een nieuwe.

momenteel heb ik de sapphire hd5870 vapor-x oc en deze wordt intensief gebruikt om te gamen.

Ik heb enkel 1 probleem de nieuwe kaart zou eigenlijk in mijn case moeten passen, tenzij ik een nieuwe koop.

Dit is mijn setup nu :

Case: Thermaltake element G

Mobo: Msi gxm 890 g65

CPU: AMD Phenom II X4 955 met Noctua NH-C12P SE14 koeler

HDD: 1 Western Digital WDC WD10EARS-22Y5B1

2 Hdd's in raid0 (vind de merknaam niet)

GPU: sapphire hd5870 vapor-x oc 1Gb ddr-5

RAM: Kingston ValueRAM 8 GB DDR3-1333 Kit

Voeding: Cooler Master GX750

Budget is afhankelijk of ik een nieuwe case koop of niet.

Indien er een nieuwe case komt wordt het de Lian Li PC-A70FB en is het budget rond de €400

zonder kan dit wel een beetje meer oplopen.

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De kast van Lian Li heeft deze aansluiting 4 x Hi-Speed USB ¦ 1 x audio - uitvoer ¦ 1 x microfoon - invoer ¦ 1 x IEEE 1394 (FireWire) ¦ 1 x opslag - eSATA en uw moederbord heeft niet alle aansluiting ervoor.

Je kan deze videokaart ook nemen.

7 serie videokaart heeft geen zin omdat je geen pci-e 3.0 slot hebt.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kast van Lian Li heeft deze aansluiting 4 x Hi-Speed USB ¦ 1 x audio - uitvoer ¦ 1 x microfoon - invoer ¦ 1 x IEEE 1394 (FireWire) ¦ 1 x opslag - eSATA en uw moederbord heeft niet alle aansluiting ervoor.

Je kan deze videokaart ook nemen.

7 serie videokaart heeft geen zin omdat je geen pci-e 3.0 slot hebt.

dus mijn moederbord houd me eigenlijk vooral tegen :thumpdown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo kan je het noemen maar je kan ook niet constant nieuw producten kopen want er wordt constant nieuwe producten gemaakt.

dat is waar maar het is binnenkort mijn verjaardag eens zien wat ik krijg mss kan ik daarmee wel een nieuwe kaart/moederbord/case kopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.