Ga naar inhoud

nieuwe onderdelen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je kan tijdelijk sata 300 blijven gebruiken maar op termijn zou ik kiezen voor sata 600 als de prijzen van de harddisk dalen.

Best ook SSD harddisk kopen en dan zal de pc merkelijk sneller starten.

was ik van plan maar de prijzen zijn me nu nog iets te hoog en de schijven die ik gebruik zijn nu ongeveer een 2 jaar oud

---------- Post toegevoegd om 20:05 ---------- Vorige post was om 20:04 ----------

Heb =1&product[489798]=1&product[363903]=1&product[401998]=1"]hier een kleine lijst gemaakt:

Intel Core i5 2500K als processor, heb niet voor een i7 gekozen omdat het verschil (vooral in gaming) wat aan de kleine kant is op gebied van prestaties, maar het scheelt wel redelijk veel in prijs. Een bijpassend Gigabyte moederbordje, en een HD 7950 als grafische kaart. Maar, als je nog zo'n 60 euro toevoegt, kan je al een GTX 680 krijgen, wat toch een dikke 20 procent sneller is dan een 7950, en trouwens stiller.

---------- Post toegevoegd om 19:55 ---------- Vorige post was om 19:53 ----------

Ben nog even de uitleg van de behuizing vergeten. Niet voor een Lian Li gekozen, maar wel voor de Corsair Obsidian 650D. Deze kast is zeer kwaliteitsvol; en doet zeker niet onder voor een Lian Li.

dank je voor de snelle reactie! was nog vergeten zeggen dat ik liever ATI dan Nvidia heb omdat ik vroeger teveel problemen heb gehad met Nvidia kaarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

was ik van plan maar de prijzen zijn me nu nog iets te hoog en de schijven die ik gebruik zijn nu ongeveer een 2 jaar oud

Je hebt gelijk om nog te wachten tot september of zo als de prijzen echt zullen dalen.

Ze hadden voorspeld dat deze maand zullen dalen maar dat is ook zo doch langzaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.