Ga naar inhoud

HELP ik krijg het wifischakelaartje niet meer aan


Gast immy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hmm, ziet er bij mij (Windows7) wat anders uit... :/

Ga eens naar je apparaatbeheer (via rechter muisklik op computer) en klik daar op je netwerk adapters zodat er een lijstje onder komt met verschillende adapters (Atheros enz.).

Zijn deze allemaal ok of staan er oranje uitroeptekens naast?

Ter info: Als je het HP forum hier eens over bekijkt, blijkt dit bij de HP/Vista combinatie heel vaak voor te vallen. Dikwijls ligt dit dan aan defecte hardware en zal je deze dus moeten laten vervangen. :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jion, bij het surfen op het internet kwam ik inderdaad veel mensen tegen met hetzelfde probleem, een aantal jaar geleden had ik hetzelfde probleem, ik heb me toen suf gezocht maar niets gevonden, tot de wifischakelaar besloot vanzelf weer blauw op te lichten. echt heel vreemd, nooit meer een hp voor mij.

bij apparaatbeheer staat er dat alle apparaten correct werken, als ik op mobiliteitscentrum klik, rechts vanonder op de taakbalk, dan staat er wel dat de schakelaar is uitgeschakeld, maar het knopje waarmee ik hem terug zou moeten kunnen aanschakelen is niet aan te klikken, als je snapt wat ik bedoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jion, echtwaar, niet doen, veel miserie met die wifischakelaar :D

@stegisoft: ik heb al een nieuwe laptop gekocht, een acer met windows 7, hopelijk een goeie aankoop gedaan.

hoeveel kost zo'n usb eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op de rode tekst in bericht 15 van Stegisoft, het is een link... ;-)

Kostprijs = €37.95

:o dank je wel, dus mijn probleem kan niet opgelost worden, jammer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.