Ga naar inhoud

openen van Acrobat documenten op websites


ford8210

Aanbevolen berichten

Geachte medewerker,

Sinds kort kan ik géén Acrobatfiles meer openen op websites. Bij het openen krijg je dan meestal een nieuw scherm met de keuze "openen" of "opslaan" Vaak moet ik ze eerst opslagen op de computer waarna het bestand wèl open gaat en goed weergegeven worden.

Anderzijds krijg ik vaak de melding " this file is damaged and could not be repaired".

Ik vermoed dan ook dat ik Acrobat ergens moet aanvinken om bijlagen te openen, maar vindt niet terug waar. Een andere mogelijkheid zou kunnen te maken hebben met het opschonen van de computer met CCleaner, aangezien het tijdstip van het éne fenomeen en het andere naar mijn gevoel ongeveer gelijktijdig was. Maar dat is maar een indruk natuurlijk. Weet U soms raad? Alvast bedankt!

Patrick geerts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel waarschijnlijk is er bij de laatste update iets misgelopen met Acrobat want ik heb dat zelf ook.

Ik heb het kunnen oplossen met een ander pdf reader die ik dan als standaard heb gezet.

Als standaard heb ik nitro pdf creator doch het is betalend.

Maar kijk eerst of je met deze handleiding kan verholpen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stegisoft,

Link is niet aanwezig in je bericht.

@ford8210,

Je geeft aan acrobat te gebruiken ,klopt dat?

Er bestaat adobe reader maar ook adobe acrobat.

Indien je adobe reader gebruikt ga dan in het programma naar bewerken dan voorkeuren.

Controleer dan onderstaande instellingen.

post-23245-1417704841,6593_thumb.jpg

Voor adobe acrobat is het eigenlijk het zelfde, je gaat naar edit dan preferences...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag ford8210,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.